70 دانش آموز دنا به تاج مبتلا شدند/ کدام مدارس دنا تعطیل شد؟

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779756

رئیس مرکز بهداشت دنا از ابتلای 70 دانش آموز این شهرستان به تاج خبر داد و گفت: رنگ تاج در دنا نارنجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظفر پریسایی در خصوص آخرین وضعیت بیماری عروق کرونر در شهرستان دنا به سایت صبح زاگرس گفت: در شرایط فعلی مشکل اصلی عروق کرونر دانش آموزان دنا هستند. در این راستا گزارش هایی از دانش آموزان زیر 12 سال در روستاهای احمد قریب ایما زا، کریک، تمنک حکایت دارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا با بیان اینکه چرام شهرستان کهگیلویه گکساران قرمز است، گفت: به معلمان توصیه شده است در مدارسی که ۱۵ درصد بیماری عروق کرونر قلب دارند این مدرسه را تعطیل کنند.

وی گفت: موج ششم تاج آغاز شده و در همین راستا این اوج در شهرهای گرمسیری مشاهده می شود.

پریسایی گفت: بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان دنا اولین تزریق واکسن را انجام دادند و همچنین بالای 65 درصد نیز تزریق دوم واکسن تاج را انجام دادند. پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی باید در دستور کار باشد.

این مسئول به حضور و مشارکت تیم های بهداشتی و درمانی و نماینده دادستانی نظارت بر پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: تیم های گشت و بهداشت بر روند پروتکل ها در پاتاوه و سی سخت نظارت می کنند.

رئیس مرکز بهداشت دنا با بیان اینکه 70 دانش آموز تاج دار در شهرستان دنا وجود دارد، گفت: تعداد فوتی های تاج در دنا به 58 نفر افزایش یافته و در شرایط فعلی رنگ تاج نارنجی است.

خبرنگار: محسن بهمنیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید