مدارس شهر تهران روز سه شنبه 10 آذر تعطیل است مدارس فردا تعطیل است

مدارس شهر تهران روز سه شنبه 10 آذر تعطیل است مدارس فردا تعطیل است

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در خصوص تعطیلی مدارس اطلاعیه مهمی صادر کرد.

با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در ساعت 16:30 برای رصد این رویداد ورزشی و فرهنگی، زنگ آخر دور دوم مدارس شهرستان های استان تهران برگزار می شود. روز دوشنبه 9 آبان 1401 تعطیل است زنگ آخر نوبت دوم مدارس استان تهران روز دوشنبه تعطیل است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پیامی اعلام کرد: زنگ آخر نوبت دوم مدارس استان تهران به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال ایران برای روز دوشنبه تعطیل است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عصر یکشنبه اعلام کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی انگلیس در ساعت 16:30 روز دوشنبه برای تماشای این ورزش و رویداد فرهنگی، تو خواهی زنگ آخر نوبت دوم مدارس نواخته شد شهرهای استان تهران دوشنبه 9 آبان 1401 تعطیل است زنگ آخر نوبت دوم مدارس استان تهران روز دوشنبه تعطیل است.

در ادامه این پیام آمده است که مدیران مدارس در حال آماده شدن برای بستن زنگ پایانی دومین دوره تماشای مسابقه دانش آموزی، هماهنگی و اطلاع رسانی کامل اولیا برای انتقال فرزندان از مدرسه به خانه و هماهنگی کامل با دفتر حمل و نقل مدرسه برای انتقال دانش آموز

ممکن است عصر امروز یک ساعت زودتر مدارس خوزستان تعطیل شوند

بابک نوری زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز (9 آبان) دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر مصادف با تعطیلی مدارس خواهد بود، با نظر هیات مدیره مدارس و با اطلاع اولیای دانش آموزان، این امکان وجود دارد که موسسات آموزشی یک ساعت زودتر از حد معمول به پایان برسند.

وی افزود: در صورتی که هیئت مدیره مدارس برای کاهش بار ترافیکی یک ساعت زودتر تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرد، مدارس دخترانه راس ساعت 16 و مدارس پسرانه راس ساعت 16:15 تعطیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید