مدارس تهران و البرز فردا 11 آذر تعطیل است

مدارس تهران و البرز فردا 11 آذر تعطیل است

معاون استاندار تهران گفت: تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی شهرستان های استان تهران غایب بودند. همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به تداوم و افزایش آلودگی هوا در استان کلیه مقاطع تحصیلی استان فردا چهارشنبه دوم آذرماه تعطیل است.

عابد ملکی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهدهای کودک و پیش دبستانی فردا (چهارشنبه) دوم آذرماه تعطیل است. همچنین کلیه دوره های تحصیلی در تهران و برخی شهرستان های تهران به جز فردیس، فیروزکو و دماوند به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی افزود: این مصوبه برای تمامی شهرستان های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکو اعمال می شود.

وی تاکید کرد: فعالیت های ورزشی در فضای باز برای فردا ممنوع است و فروش مجوز طراحی و تردد روزانه توسط شهرداری تهران تا روز پنجشنبه ممنوع است.

شهروندان ضمن همکاری از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز از ماسک N95 مناسب استفاده کنند.

معاون استاندار تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمال تداوم شرایط جوی پایدار تا روز پنجشنبه وجود دارد.

مدارس البرز از بین رفته اند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به ادامه و افزایش آلودگی هوا در استان، فردا چهارشنبه دوم آذرماه کلیه مقاطع تحصیلی استان غیبت می کنند.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی در حاشیه هجدهمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار کرد: با توجه به افزایش آلاینده های جوی و آلودگی هوا در استان، مقرر شد فردا چهارشنبه 11 آذر 1401 تمامی مدارس البرز تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری با پلاک شخصی، عمومی و دولتی بدون برچسب معتبر MOT در سطح شهر توسط عوامل راهداری، جلوگیری از کلیه فعالیت های ساختمانی تشدید کننده آلودگی هوا. امکان ایجاد و آماده سازی پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر، استقرار آنها در مناطق آلوده و متراکم به منظور کاهش زمان دسترسی به ایستگاه ها، موافقت روسای دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای موقت. تعطیلی واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، هماهنگی ساعت کار حمل و نقل عمومی با ساعت کاری ادارات و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل اطلاع رسانی ورزش و جوانان در خصوص کمبود فعالیت های ورزشی در فضای باز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است به دلیل آلودگی هوای البرز تمامی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها تعطیل و کلاس های ابتدایی به صورت حضوری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید