ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران در روز شنبه تعطیل شدند/ ساعات کاری بانک‌ها کاهش یافت

ساعت: 20:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۳
کد خبر: 1922525

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: با توجه به برودت هوا و کاهش دما و مدیریت بهینه مصرف گاز، ادارات، مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا تعطیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به برودت هوا و کاهش دما و مدیریت بهینه مصرف گاز، ادارات، مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا تعطیل است.

قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران اظهار داشت: به دلیل برودت هوا و کاهش دما دما و برای مدیریت مصرف بهینه گاز، همچنین برای جلوگیری از افت مصرف گاز، با توجه به فشار گاز و امنیت مردم به ویژه در استان های شمالی و شمال شرق، تمامی دستگاه های اجرایی استان تهران فردا تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها به جز کلاس 12 به دلیل برگزاری آزمون سراسری فردا تعطیل است. دانشگاه ها تاریخ دیگری را برای امتحانات تعیین کنند.

شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران افزود: ساعت کاری کلیه شعب بانک ها از ساعت 9 صبح تا 13 است. واحدهای مرکزی بانک ها به جز واحدهای پشتیبانی که کارشان خدمت غیرحضوری است تعطیل است.

شفیقی گفت: تمامی سیستم های گرمایشی ادارات دولتی اعم از گاز، برق و گازوئیل باید خاموش شود.

دیدگاهتان را بنویسید