ادارات، بانک ها و مدارس گیلان روز پنجشنبه تعطیل شد


ساعت: 16:56
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919206

بنا به پیشنهاد ستاد جهادی مدیریت گاز استان و بنا به دستور استاندار گیلان در راستای مدیریت مصرف گاز، تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان گیلان فردا پنجشنبه تعطیل است. 1 ژانویه 1402.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، بنا به پیشنهاد ستاد جهادی مدیریت گاز استان و بنا به دستور استاندار گیلان، فردا (پنجشنبه) 10 دی ماه 1401 کلیه ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان برای مدیریت مصرف گاز بسته خواهد شد.

برای خاموش کردن موتورخانه ها و وسایل گرمایشی در ایام تعطیلات خدمات لازم است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز (چهارشنبه) در بازدید از شرکت گاز استان به اهمیت همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه در مدیریت مصرف گاز و پایداری انرژی در فصل زمستان اشاره کرد. فصل 1401 کلیه ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان تعطیل است.

وی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اثربخشی کاهش مصرف و ادامه تعطیلی روز پنجشنبه در هفته های آتی در اولین جلسه ستاد فوق الذکر بررسی، تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

استاندار گیلان بر رعایت اصول مدیریت و مصرف انرژی در دستگاه ها و تمامی نهادها توسط مدیران و کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات موظفند در ایام تعطیل موتورخانه و وسایل گرمایشی را خاموش کنند.

عباسی با اشاره به گزارش شرکت گاز و جلسه قرارگاه مدیریت جهادی استفاده بهینه از گاز گیلان مبنی بر افزایش 10 درصدی مصرف این انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: مانند زندگی، چرخه مردم و چرخه صنعت باید با هم بچرخد در این زمینه با توجه به فصل سرما مانند مدیریت جهادی برق با مشارکت ارزنده افرادی که نقش اصلی را ایفا می کنند، همه مدیران تلاش می کنند.

استاندار گیلان به بازدید از ادارات مختلف شرکت گاز استان و مشاهده میزان بالای مصرف خانوارها و برخی ادارات و نهادهای دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شناسایی هفت هزار و 500 مشترک خانگی سوء مصرف کننده گاز و غیره. در مواردی احتمال قطعی گاز برای مشترکین خانگی و همچنین تعطیلی صنعت و تولید وجود دارد که باید از بروز مشکلات و عواقب جلوگیری کرد.

عباسی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به آحاد مردم و آینده نگری لازم مدیران در راستای آرامش مردم و رفاه اجتماعی، از اقشار مختلف مردم گیلان خواست تا برای مدیریت بهینه مصرف برق و آب همکاری لازم را داشته باشند. صمیمانه و در فصل تابستان شرافتمندانه همکاری کردند و گاز را هم همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه همه باید در کاهش مصرف گاز سهیم باشیم و الگوی مصرف فرهنگ سازی شود، به میزان مصرف روزانه 13 تا 18 میلیون مترمکعب گاز برای خانوارهای گیلانی اشاره کرد و افزود: مردم مهمترین اهرم کمک به صرفه جویی هستند. گاز .. و برای این کار در وهله اول باید از مردم کمک بگیریم که وقتی وارد صحنه شدند همکاری خوب و موثری داشتند.

وی با تاکید بر اینکه برای مصرف بهینه گاز و صرفه جویی به غیر از مردم، همه دستگاه های دولتی و غیردولتی، شرکت ها و دستگاه های خدمات رسان باید همکاری لازم را داشته باشند، گفت: همه باید با صرفه جویی مناسب برای صرفه جویی در مصرف گاز در بخش خانگی همکاری کنند. ، واحدها و نهادهای دولتی اتفاق نیفتاد.

استاندار گیلان یادآور شد: قرارگاه جهادی مصرف گاز در استان باید تا پایان فصل سرما با قوت به کار خود ادامه دهد.

عباسی صبح امروز چهارشنبه از واحدهای مختلف شرکت گاز استان گیلان بازدید و ضمن گفتگو و دیدار با مدیران و کارشناسان این شرکت در جریان آخرین وضعیت مدیریت گاز گیلان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید