مدارس و دانشگاه های تهران روز یکشنبه تعطیل شد/ فعالیت ادارات و بانک ها با یک سوم ظرفیت

ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922670

با توجه به برودت هوا و کاهش دما و مدیریت بهینه مصرف گاز، ادارات استان تهران فردا با یک سوم ظرفیت خود فعالیت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس مصوبه جلسه کمیته اورژانس هوایی استان تهران، روز یکشنبه 4 دی ماه 1401، در راستای پیگیری امور اداری و اجرایی هموطنان، کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی کشور با حضور یک سوم کارمندان و بقیه کارمندان از راه دور کار خواهند کرد.

قدرت الله شفیقی معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری تهران در توضیح این خبر گفت: با توجه به برودت هوا و افت محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از سوی دیگر، برای جلوگیری از افت فشار گاز، ادارات استان تهران در روز یکشنبه با ظرفیت سوم فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: دستگاه های خدماتی، مددکاری، درمانی و شیفت کاری از این مشکل مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تصریح کرد: کلیه سیستم های گرمایشی (گاز، برق و گازوئیل) ادارات دولتی به طور کامل خاموش شود.

شفیقی درباره فعالیت بانک ها گفت: یک سوم شعب هربانک به عنوان شعب منتخب استان تهران از ساعت 9 تا 13 فعال هستند و به صورت حضوری خدمات ارائه می دهند. در همین راستا اسامی شعب منتخب از طریق سایت بانک ها قابل مشاهده است.

وی در خصوص فعالیت مراکز آموزشی گفت: کلاس ها در تمامی مدارس به صورت حضوری برگزار می شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری تهران افزود: امتحانات پایان ترم پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار می شود، همچنین تصمیم بر برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان و یا به تعویق افتادن امتحانات در دانشگاه ها گرفته شده است. و مراکز آموزش عالی به عهده مدیران دانشگاه خواهد بود.

شفیقی در پایان خاطرنشان کرد: خاموش شدن تمامی سیستم های گرمایشی مجتمع های خدماتی اعم از مجتمع های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید