ادارات استان سمنان روز یکشنبه تعطیل شد

ادارات استان سمنان روز یکشنبه تعطیل شد

اعضای ستاد اورژانس مدیریت مصرف گاز استان سمنان، کار از راه دور کارکنان کلیه ادارات، مراجع و سازمان های دولتی را در روز یکشنبه 4 دی ماه تایید کردند.

محمد حمیدی معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی مشترکین خانگی، تمامی ادارات، سازمان ها، ارگان های دولتی، بانک های استان سمنان به جز شعب) مرکزی و اصلی) به جز ادارات خدماتی و مراکز بهداشتی درمانی از روز یکشنبه 4 دی ماه 1401 از راه دور کار خواهند کرد.

حمیدی افزود: بر اساس اطلاعات قبلی، فعالیت موسسات آموزشی (مدارس) در روز یکشنبه (4 دی) غایب بوده و امتحانات کنکور پایه دوازدهم نیز طبق برنامه قبلی برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان فعالیت آن دسته از مدارس شهری و روستایی استان که تاسیسات گرمایشی آنها مراکزی غیر از گاز طبیعی است به صورت حضوری ادامه دارد.

حمیدی همچنین گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه ها در استان سمنان از راه دور است و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه ها است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: ساعت کاری شعب منتخب بانک ها (مرکزی و اصلی) از ساعت 9 صبح تا 13 است.

وی از شهروندان خواست تا با کاهش مصرف انرژی و به ویژه دمای وسایل گرمایشی مورد استفاده، تمامی هموطنان را قادر سازند تا از نعمت گاز بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید