ساعات کاری ادارات کلانشهر تا پایان آبان تمدید شد/جزئیات ساعات کار مدارس و ادارات اعلام شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شورای دولت با طرح استاندار تهران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات تهران تا پایان آبان ماه موافقت کرد.

بر اساس این طرح شروع به کار کلیه ادارات و سازمان ها از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت شناور تعیین شده است. بر اساس این مصوبه، هیچ گونه تغییری در حضور کارکنان در طول روز با رعایت ضوابط و مقررات محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و با توجه به زمان ورود کارکنان به محل کار، ساعت پایان همان روز خواهد بود. به صورت شناور تعیین شود.


ساعات مدرسه

زمان شروع نوبت صبح برای مدارس متوسطه 7:30 صبح و برای مدارس ابتدایی – 8:30 صبح می باشد.

همچنین مقرر شد مدارس ابتدایی از ساعت 7:30 صبح تا حد امکان برای پذیرش دانش آموز برنامه ریزی و برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا دانش آموزان با برنامه های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و فوق برنامه از این فرصت به نحو شایسته تری استفاده کنند.

لذا شروع رسمی فعالیت در مقطع ابتدایی از ساعت 8:30 صبح می باشد.


ساعات کار ادارات و بانک ها

شروع به کار نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی پس از اخذ مجوزهای لازم ساعت 6:30 صبح و قبل از آن تعیین شده است. همچنین ساعت شروع خدمات بانکی ساعت 7:30 صبح تعیین شده است.

لذا حضور کارکنان بانک نیم ساعت زودتر از ساعت 7 صبح می باشد. ساعت شروع شیفت صبح کارخانجات و کارگاه ها ساعت 6 صبح می باشد و مابقی شیفت های کار در کارخانه ها و کارگاه ها بر این اساس تغییر می کند.

لازم به ذکر است تردد و تخلیه کامیون ها و کامیون های سبک از ساعت 6:30 صبح تا 9 صبح ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تقویت اجرای طرح و نظارت بر رعایت قانون اقدام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید