جزئیات تعطیلی دفاتر پنجشنبه اعلام شد/ آیا ساعات کاری ادارات در طول هفته تغییر می کند؟

جزئیات تعطیلی دفاتر پنجشنبه اعلام شد/ آیا ساعات کاری ادارات در طول هفته تغییر می کند؟

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی جزئیات لایحه تعطیلی ادارات روز پنجشنبه دولت را تشریح کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: دولت لایحه‌ای را به مجلس ارائه کرده است که بر اساس آن ادارات به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند مراکز اجتماعی و بانک‌ها در روز پنجشنبه تعطیل می‌شوند.

دولت لایحه ای را برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه کرده است که بر اساس آن ادارات روز پنجشنبه تعطیل می شوند.

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر افزود: بررسی لایحه مذکور در دستور کار کمیسیون اجتماعی شورای اجتماعی این هفته قرار دارد. و جزئیات این هفته در کمیته اجتماعی رای گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این لایحه تمامی ادارات به جز دستگاه های خدمات رسان از جمله بانک ها، مراکز اجتماعی و اماکن ورزشی در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند و باید ساعت کاری خود را برای پنج روز باقیمانده هفته تنظیم کنند.

گودرچی گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، زمان کار کارکنان ادارات باید 744 ساعت و 176 ساعت در ماه باشد که بر اساس لایحه جدید دولت این میزان به 42 ساعت و 30 دقیقه در هفته و 170 ساعت کاهش می یابد. هر ماه.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس این لایحه کارمندان ادارات می توانند با موافقت و موافقت مسئولان کارگروه خود ساعت کار خود را به 10 ساعت در ماه کاهش دهند که البته این میزان نیز کاهش می یابد. از حقوق و مزایای آنها .مقدار کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید