تصمیم مهم دولت برای کاهش ساعت کار ساعات کاری جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام شد.

تصمیم مهم دولت برای کاهش ساعت کار ساعات کاری جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام شد.

ساعات کاری جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام شد. سخنگوی دولت درباره تغییر ساعت کاری ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و خدمات آموزشی و موسسات آموزشی توضیحاتی ارائه کرد.
تصمیم مهم دولت برای کاهش ساعت کار ساعات کاری جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام شد.

تغییر ساعت کاری ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و ادارات آموزش و پرورش با آچار معرفی شد. جزئیات تغییر ساعت کار ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و خدمات آموزشی اعلام شد. برنامه زمانبندی کاهش، تغییر ساعت کاری و ساعات کار جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام شد. کمیته اجتماعی شورای اسلامی با کاهش و تغییر ساعت کار موافقت کرد.

توضیحات سخنگوی دولت در مورد ساعات کاری جدید ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش

سخنگوی دولت تغییر ساعت کاری ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و خدمات آموزشی و موسسات آموزشی را تشریح کرد.

سخنگوی دولت گفت: ساعات کاری از 24 خرداد لغایت 24 شهریور است. این روزها آموزش و پرورش تعطیل و مدارس تعطیل است و مشکل بزرگی برای مادران شاغل وجود نخواهد داشت و برای تعداد محدودی از افراد تمهیدات لازم برای شناور بودن ساعات کار اندیشیده شده است. مجددا از مدیران خواسته و درخواست شد تا با مادران شاغلی که همسران شاغل دارند همکاری لازم را داشته باشند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) و تشکر از رای اعتماد نمایندگان شورای اسلامی به رضا مراد صحرایی وزیر محترم کشور. آموزش و پرورش گفت: امروز دومین وزیر پیشنهادی دولت است که آقای عباس علی آبادی از چهره های شناخته شده صنعت به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت امنیت در مجلس معرفی شد. وی ریاست سابق دانشگاه صنعتی، مالک اشتر، معاون وزیر نیرو و مدیر جهانی مپنا را در کارنامه خود دارد و امیدواریم با اعتماد مجلس این وزارتخانه مجددا با مسئولیت وزیر اداره شود. ، و از زحمات آقای نیازی قدردانی می کنیم.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد سفر سلطان عمان به تهران بودیم که در راستای تداوم سیاست همسایگی بود و در پنج حوزه مختلف اسناد همکاری امضا و تفاهم نامه های خوبی شکل گرفت.

سخنگوی دولت گفت: اواخر هفته گذشته شاهد آزادی دیپلمات دستگیر شده کشورمان آقای اسعدی بودیم و از سایر نیروها برای نهایی شدن انتقال اسرا بین ایران و بلژیک تشکر می کنیم.

بهادری جهرمی درباره تغییر ساعت کاری ادارات گفت: سال گذشته در ایام گرما و پیک مصرف برق ساعت کار از ساعت 7 صبح آغاز می شد. با توجه به اینکه ساعت رسمی کشور از امسال تغییر نکرده است، ساعت کاری تفاوتی نخواهد داشت و به همان حجم کار انجام می شود و از این نظر مشکلی در ارائه خدمات اداری این ساعات از 15 ژوئن تا 15 سپتامبر می باشد. این روزها آموزش و پرورش تعطیل و مدارس تعطیل است و مشکل بزرگی برای مادران شاغل وجود نخواهد داشت و برای تعداد محدودی از افراد تمهیدات لازم برای شناور بودن ساعات کار اندیشیده شده است. مجددا از مدیران خواسته و درخواست شد تا با مادران شاغلی که همسران شاغل دارند همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: دولت شروع به صرفه جویی کرده و این استانداردها را ابلاغ و نظارت کرده است و از مردم عزیز می خواهیم در مدیریت نارضایتی ها در این زمینه ها ما را یاری کنند.

تغییر ساعت کار

سخنگوی دولت با اشاره به گستردگی سفر سلطان عمان به تهران گفت: دولت مسائل اقتصادی و تجاری را مد نظر قرار داده و حجم مبادلات دو کشور در سال گذشته نسبت به سال 2019 دو برابر شده و توافقات خوبی انجام شده است. ساخته شده و خبرهای خوبی در این زمینه ها منتشر خواهد شد.» در حوزه حمل و نقل و ترانزیت تحولاتی صورت گرفته و توافقات خوبی در اقتصاد سلامت و اقتصاد گردشگری صورت گرفته است که می تواند به استفاده بهتر از ظرفیت های دوجانبه کمک کند.

بهادری جهرمی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرده حدود 30 درصد جامعه زیر خط فقر هستند، خاطرنشان کرد: مرکز آمار مرکز رسمی انتشار آمار است و من چیزی ندیده ام. مثل این. نظر دولت و رسانه ها این است که وابسته نگه داشتن کشور به دیدگاه های بیرونی و گروهی خاص عامل عقب ماندگی و اشتباه است. ما سعی می کنیم با تکیه بر سیاست خوب همسایگی این تاخیرها را جبران کنیم. افزایش یارانه، بیمه ملی، پرداخت یک میلیون سود سرمایه و سایر اقدامات باعث کاهش ضریب جینی شده و در یک دهه گذشته عقب مانده ایم و این تاخیر باید جبران شود.

وی درباره اقدامات دولت برای رفع مشکل کم آبی سیستان و بلوچستان گفت: تمرکز اصلی دولت در سال های اخیر برای حل این گونه مشکلات توجه به مناطق فقیرنشین است. تخصیص اعتبارات به سیستان و بلوچستان در 18 ماه نخست آغاز به کار دولت در صدر فهرست بود و این نشان دهنده نگاه عدالت خواهانه دولت است. در حوزه آب نیز راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت گفت: انتقال آب، چاه های عمیق، انتقال آب از دریای عمان، پیگیری ادعای هیرمند ایران از جمله اقدامات دولت برای این مشکل است که امیدواریم همه این اقدامات منجر به رفع مشکلات و تامین آب برای عزیزان شود. آنهایی که

بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان برقراری روابط ایران و مصر گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت آمادگی توسعه روابط با مصر را دارد و رئیس جمهور نیز به وزارت امور خارجه دستور داد تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. مسئله.

خبر خوش سخنگوی دولت از تغییر ساعت کار کارکنان زن

سخنگوی دولت درباره احتمال بروز مشکل برای کارمندان زن پس از تغییر ساعت کاری از 24 خرداد، گفت: این افراد می توانند ساعت کاری خود را تعویض کنند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص احتمال تغییر ساعت کار گفت: سال گذشته ساعت کار از ساعت 7 صبح شروع شد و امسال طبق قانون مجلس، ساعت کاری را در دستور کار قرار دادیم. ساعت رسمی تغییر نمی کند لذا برای ارائه خدمات مشکلی وجود ندارد و ساعت کاری از 15 خرداد لغایت 15 شهریور ساعت 6 صبح می باشد.

وی در مورد اینکه آیا این امر برای مادران شاغل مشکل ایجاد می کند، گفت: اکثر مادران شاغل از نظر تحصیلی مشکلی ندارند زیرا تعداد مادران شاغل در سایر ادارات محدود است و این افراد می توانند ساعات کاری خود را گسترش دهند. از مدیران می خواهم با مادران شاغل همکاری کنند.

موافقت با تغییر ساعت کار و کاهش ساعت کاری ادارات

لازم به ذکر است چندی پیش سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصمیم این کمیسیون مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات از 44 ساعت به 42 ساعت و 30 دقیقه در هفته خبر داد.

حسن لطفی سخنگوی کمیته اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیته گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص ساعات کاری ادارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. .

سخنگوی کمیته اجتماعی شورای اسلامی افزود: در جریان بررسی این لایحه، ماده یک بررسی و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بر اساس ماده یک این لایحه ساعت کار ادارات از 44 ساعت به 42 ساعت و 30 دقیقه در هفته کاهش می یابد.

لطفی تاکید کرد: لایحه مورد بحث دارای یک ماده و تبصره است که بررسی و تصویب آن به جلسه بعدی موکول شد.

دیدگاهتان را بنویسید