رئیسی درباره تغییر ساعت کاری ادارات: متقاعد کردن مردم به نتایج این تصمیم مهم است/باید با تصمیمات سنجیده به مردم امید داد.

رئیسی درباره تغییر ساعت کاری ادارات: متقاعد کردن مردم به نتایج این تصمیم مهم است/باید با تصمیمات سنجیده به مردم امید داد.

رئیس جمهور گفت: این وظیفه صاحبان قدرت از جمله دولت است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در مدیریت امور کشور به ویژه در حوزه گره گشایی به افکار عمومی امید بخشند. از زندگی مردم .

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه شورای دولت با اشاره به بیانات رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تحلیل «انقلاب اسلامی و نیازهای امروز» دولت»، «ایمان و امید» دو مؤلفه مهم در آن است و آن را قدرت آفرین می داند و می گوید: «وظیفه حاکمان و از جمله دولت است که با تصمیمات و تدابیر به موقع و اندیشیده شده به مردم امید بخشند. . در اداره امور کشور به ویژه در زمینه گره گشایی از زندگی مردم.

همچنین رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات، اقناع افکار عمومی نسبت به اهداف و نتایج این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن می داند.

رئیسی با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه از آخرین وضعیت اجرای توافقات جمهوری اسلامی با سایر کشورها، بر لزوم فعالیت بیشتر کمیسیون های مشترک برای پیگیری و دستیابی به نتایج تاکید کرد. این توافقات

رئیسی با گرامیداشت هفته محیط زیست و قدردانی از زحمات محیط بانان کشور، اهمیت محیط زیست را در قانون برشمرد و بر لزوم اتخاذ تصمیمات لازم برای انطباق ملاحظات زیست محیطی و برنامه های توسعه کشور تاکید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با تبریک به ورزشکاران به‌ویژه بانوان ورزشکار که در ماه‌های اخیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی به اهتزاز درآوردند، از وزیر ورزش خواست زمینه‌ها و امکانات لازم را برای ادامه هرچه بیشتر جشن‌ها فراهم کند.

ارائه لایحه دو فوریتی اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران و تاکید رئیس جمهور بر تلاش جهادگران برای توسعه سریع منطقه مکران از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز هیات دولت بود.

دیدگاهتان را بنویسید