تغییر ساعت کاری ادارات به تصویب هیأت وزیران رسید

تغییر ساعت کاری ادارات به تصویب هیأت وزیران رسید

روز جدید سخنگوی دولت گفت: بنا به پیشنهاد وزارت نیرو مصوب شد از 21 خرداد تا 3 شهریور ساعت کاری ادارات از ساعت 7 صبح به 13:30 تغییر یابد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد – یزد گفت: امیدواریم شاهد چنین حادثه ای نباشیم. باز هم دلایل این حادثه باید بیان شود.

وی در خصوص مصوبات جلسه امروز هیأت دولت گفت: هیئت دولت چندین مصوبه داشت که دو مورد آن برای رسانه ها اهمیت بیشتری دارد. قوانین رتبه بندی معلمان در کابینه ارائه شد. پیش از این آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده بود و کمیسیون آموزش دولت در جلسات متعددی به این موضوع رسیدگی کرد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ارزش شأن و منزلت معلمان، موضوع تطبیق آیین نامه ها با قانون و دستیابی به اهداف تعیین شده در قانون که وزارت آموزش و پرورش موظف است رتبه بندی را اجرا کند، ناگزیر شد. حل شود. از معلمان یک قدم بردارید

بهادری جهرمی در رابطه با یکی دیگر از مصوبات دولت در خصوص اصلاح ساعت اداری گفت: مصوبه کلی کل کشور بنا به پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شده است که بر اساس آن ساعات اداری از 21 خرداد تا شهریور ماه خواهد بود. 3 از ساعت 7:00 الی 13:00: 30 دقیقه باید تغییر کند و این تغییر توسط مراجع اداری و استانی جبران شود تا در سرویس دهی و انجام کارها اختلالی نداشته باشیم.

وی افزود: با کشاورزان از وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت در حال امضای تفاهم نامه هایی است تا در حوزه تولید خللی ایجاد نشود و برق مورد نیاز در صنعت و از سوی دیگر تامین شود. ما شاهد قطعی برق نیستیم. «با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست، بلکه یک دستاورد عمومی است.

دیدگاهتان را بنویسید