تصویب طرح مدیریت استان مرکزی در هیأت وزیران/ گفتگو و تعامل با جامعه نخبگان استان مرکزی به صورت تخصصی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در دیدار با منتخبان استانی همزمان با سالگرد تاریخی سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان مرکزی جلسه مقدمه ای برای جلسات ویژه مستمر با نخبگان است.

محوله الائمه گفت: خوشبختانه اکثر مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان مرکزی انجام شده است اما با تحقیقات بیشتر نسبت به اجرای کیفی تمامی مصوبات کاملا متعهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: طرح مدیریت استان مرکزی در هیئت دولت به تصویب رسیده است و می توانیم این طرح جامع را به عنوان سند بالادستی برای پیشرفت همه جانبه ببینیم و از این رو تمام توان خود را برای عملیاتی شدن آن به کار خواهیم گرفت.

استاندار مرکزی گفت: برای جبران عقب ماندگی استان مرکزی و کاهش نارضایتی ها و رسیدن به افق های روشنی که رضایت و شایستگی مردم را داشته باشد، نیازمند اقدام و روحیه جهادی و حرکت در اقصی نقاط استان هستیم.

محوله الائمه افزود: استانداری مرکزی از یک سازمان اداری به سازمان جهادی تبدیل می شود که در نتیجه سایر ادارات و شهرستان ها نیز این مسیر را دنبال می کنند و مسیر پیشرفت همه جانبه را بدون وقفه طی می کنیم و در تلاش هستیم پاسخگو باشیم. به دغدغه های دلسوزان استان. به تمام قسمت ها گوش دهید و آنها را عملی کنید.

وی یادآور شد: برای تبدیل شدن از یک سازمان اداری به یک سازمان جهادی، تمامی موانع ساختاری، رویه ای و مدیریتی را از بین می بریم و در این مسیر نیازمند همدلی و مشارکت همه اقشار استان به ویژه نخبگان و جوانان هستیم. ما قطعا از همه فرصت ها استفاده می کنیم.

استاندار مرکزی گفت: بومی گرایی، نخبه گرایی و جوان گرایی مورد توجه دولت و رئیس جمهور است و تا حد امکان این سه مولفه در حوزه دولتی حاکم خواهد بود و البته از تجربیات قبلی به خوبی استفاده خواهیم کرد.

اهل الائمه بیان کرد: از تمامی نیروها، ادارات و مراکز فعال در استان مرکزی که دغدغه توسعه استان را دارند می خواهیم که در این راستا ما را یاری کنند و برای رسیدن به پیشرفت همه جانبه و شرایط مطلوب نیازمند همدلی و همدلی و همدلی هستند. اتحاد همه . در کنار هستند

وی ادامه داد: با وجود همه کاستی ها و کاستی های استان، خوشبختانه ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف وجود دارد و قطعا شرایط آینده استان مرکزی بسیار امیدوارکننده است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه لابی سیاسی استان مرکزی باید به یک لابی برنامه ای و فکری تبدیل شود، افزود: برنامه ها باید قابل اجرا باشد. ما باید بین مشکلات و آسیب‌های روستاها تفاوت قائل شویم و به همین دلیل تأکید می‌کنیم که همه آسیب‌ها و موانع شناسایی شوند.» برای پیشرفت انرژی کامل بدهید.

اهل الامام خاطرنشان کرد: گفت و گو و تعامل با همه اقشار و اقشار به ویژه با جامعه نخبگان استان مرکزی به صورت تخصصی ادامه خواهد داشت و جلسات تعاملی در خصوص موضوعات تخصصی تشکیل خواهیم داد و قطعاً همه فرصت ها را برای حل مشکلات بسیج خواهیم کرد. مشکلات استان.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید