آماده سازی ستاد مدیریت بحران استان زنجان برای ایام تعطیلات نوروزی / طرح ستاد مدیریت بحران نوروز تا 6 فروردین ادامه دارد.


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816092

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه طرح آماده سازی مدیریت بحران نوروزی به طور رسمی از 28 اسفند آغاز می شود، گفت: این طرح تا 15 فروردین ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفیله کرامتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران از آمادگی کامل برخوردار هستند، گفت: به همه مدیران ابلاغ شده است که در صورت عدم حضور در ایام تعطیلات در استان، 3 نفر را به عنوان جانشین خود وارد می کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ اتفاق غیرمنتظره ای در استان رخ ندهد، گفت: در صورت وقوع اتفاقی در استان، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران زنجان اعم از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و … در این استان حضور خواهند داشت. وظیفه دارد و به مردم استان خدمت خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با بیان اینکه همه مدیران جانشین خود را برای ایام تعطیل اعلام کرده اند و جمع بندی انجام شده است، گفت: طرح آمادگی مدیریت بحران نوروزی به طور رسمی از 28 اسفند آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طرح آمادگی در بحران استان زنجان از 25 اسفند آغاز شد، اما مدیران تا 28 اسفند در استان حضور داشتند و پاسخگو هستند، گفت: این طرح تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید