آمادگی مدیریت بحران جهانی برای حوادث احتمالی در نوروز / ابلاغ بخشنامه نوروزی به استانداران سراسر کشور


ساعت: 07:34
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817199

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی مدیریت بحران استان های سراسر کشور برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز 1401 و همچنین خدمات رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن نامی در بخشنامه نوروزی سازمان مدیریت بحران به استانداران سراسر کشور برای آمادگی در برابر حوادث و خطرات در نوروز 1401 گفت: از نوروز 1401 بخشنامه ای به استانداران و مدیران کل بحران استان های سراسر کشور ابلاغ شد. کشوری که طی آن بر آمادگی برای مقابله با انواع حوادث و خطرات در ایام نوروز و همچنین ارائه خدمات به مردم با توجه به افزایش سفرهای نوروزی تاکید شد.

وی گفت: بر اساس این بخشنامه کلیه خدمات امدادی، خدماتی، انتظامی و… باید برای مقابله با حوادث و خطرات غیرمنتظره آمادگی داشته باشیم، گفت: سوالاتی در رابطه با نحوه اقدام برای تامین آرامش خاطر مردم مطرح شد و بر ایمنی و امنیت شهروندان در طول سفر تاکید شد.

ادامه دادیم: امیدوارم امسال شرایط به گونه ای باشد که در ایام نوروز اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی رخ ندهد و جان مردم عزیز آسیب نبیند. با این حال ما هم آمادگی داریم خدای ناکرده خسارات ناشی از تصادف را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه حدود 17 منطقه مدیریت بحران را بر عهده دارند، گفت: از ظرفیت همه این ارگان ها و سازمان ها در ایام نوروز استفاده کردیم تا نوروزی امن برای مردم عزیز داشته باشیم تا پایان سال جاری عید نوروز انشاالله «از همه امکانات و تجهیزات برای امنیت مردم در ایام نوروز و همچنین در سفرهای نوروزی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید