ایستگاه آتش نشانی شهرکرد آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال را دارد


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815114

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری شهرکرد:

عنایت الله رهنورد رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرکورد از حضور آتش نشانان چهارشنبه شب در تمامی نقاط پرتردد شهر خبر داد و گفت: این طرح با 20 تیم در 5 ایستگاه تا پایان نوروز ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عنایت الله رهنورد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی از حضور آتش نشانان چهارشنبه شب در تمامی نقاط پرتردد و پرتردد شهر خبر داد و گفت: این طرح با 20 اکیپ در 5 ایستگاه تا پایان نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری گفت: آتش نشانان چهارشنبه شب در تمام نقاط پرتردد و شلوغ شهر سوریه حضور دارند.

این راهنما فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش تصادفات چهارشنبه آخر سال می داند و می افزاید: آگاهی و آموزش شهروندان می تواند حوادث چهارشنبه سوری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، از این رو بنرهایی با پیام ایمنی چهارشنبه در سطح شهر نصب می شود. “

رئیس آتش نشانی و ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هر ساله با خطرات چهارشنبه سوری مواجه هستیم، گفت: امروز با دشمن خطرناک تری به نام تاج مواجه هستیم و تلاش آتش نشانان و کادر پزشکی را کاهش دهید.

رهنورد با بیان اینکه 20 اکیپ در پنج ایستگاه در آمادگی کامل رزمی قرار دارند، افزود: امیدواریم با کمک شهروندان از چهارشنبه ای امن و مطمئن عبور کنیم و نوروز 1401 را با آرامش آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید