آمادگی آتش نشانی اصفهان برای مقابله با حوادث احتمالی در زاینده رود/ گشت زنی پیاده، موتور و خودرو توسط اکیپ ها

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806811

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این تیم غواصی هم در زمان فعلی و هم در صورت وجود زمین در زاینده رود آماده خدمت رسانی است، گفت: این تیم ها در قالب گشت خودرویی، عابر پیاده و موتوری هستند. در ساعات مختلف شب در روز زنگ خطر گشت می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد کاوه آهنگران در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اقدامات پیش بینی شده در پی بازگشایی زاینده رود برای حوادث احتمالی، گفت: از قبل تجهیز و آماده سازی شده و در حاشیه زاینده رود مستقر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان با بیان اینکه این تیم غواصی هم در زمان فعلی و هم در زمان زمین زاینده رود آماده خدمت رسانی بود، ادامه داد: این تیم ها در قالب گشت های خودرویی، عابر پیاده و موتوری در نقاط مختلف حضور دارند. ساعت گشت شبانه روزی.

وی افزود: ایستگاه های پنج گانه ما مجهز به خودروهای غواصی هستند و دائماً در حالت آماده باش هستند؛ الحمدلله تاکنون هیچ حادثه ای در این زمینه نداشته ایم به جز یک مورد همکاری با یکی از شهروندان که در همان ابتدای ورود در اصفهان آب کسی را گرفتند و به راحتی رها کردند.

این آهنگر به شهروندان توصیه کرد از نزدیک شدن به مکان های با شدت آب پرهیز کنند و همچنین در حاشیه روز و مکان های تفریحی مراقب کودکان باشند. همچنین در صورت بروز حادثه سریعا به 125 اطلاع دهید که تیم های ما به سرعت در محل حاضر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهند صرفه جویی کنند باید با طناب یا حلقه های انسانی این کار را انجام دهند و از ورود به آب به تنهایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید