پایگاه آتش نشانی Miancale تا سال آینده راه اندازی می شود / وعده جدید برای ساخت پایگاه آتش نشانی Miancale


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815115

علی سلاجقه با بیان اینکه در بازدید آیت الله رئیسی از تالاب میانکاله، مقرر شد ایستگاه آتش نشانی در میانکاله راه اندازی شود، اظهار داشت: در این بازدید از تالاب میانکاله نیز به عنوان یک ایستگاه آتش نشانی در این شهرستان راه اندازی شد. وی گفت: این پایگاه قطعا در سال آینده راه اندازی می شود و این یکی از موارد فوری است که رئیس جمهور درخواست کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سلازگه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با بالا، در خصوص کمبود امکانات اطفای حریق در میانکاله و اثرات نامطلوب آن بر کنترل آتش و نگهداری این ذخیره گاه گفت: ایستگاه آتش نشانی میانکاله افتتاح شد.
وی افزود: اجازه نمی دهیم میانکاله از این آتش سوزی ها آسیب ببیند.
معاون رئیس جمهور گفت: متأسفانه اکثر این آتش سوزی ها با افزایشی صورت گرفته است و نیاز است نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شوند.
رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: موضوع آغاز اطفای حریق را قطعا پیگیری خواهیم کرد و استاندار مازندران نیز باید این موضوع را پیگیری کند.
سلازگه گفت: “این پایگاه قطعا در سال آینده راه اندازی خواهد شد و یکی از وظایف فوری رئیس جمهور است.”
وی اعلام کرد: تلاش می کنیم ایستگاه آتش نشانی میانکاله را تجهیز کنیم و تجهیزات انفرادی و ماشینی در این پایگاه مستقر می شود.
معاون رئیس جمهور افزود: در آخرین سفرم به مازندران قول دو تراکتور را به میانکاله دادیم که هر دو در میانکاله خریداری و آزمایش شدند. ما وظیفه خود را انجام خواهیم داد.
رئیس سازمان محیط زیست کشور در پاسخ به این سوال که به دلیل کمبود نیروی انسانی مستقر در میانکاله، پهپادها و تجهیز میانکاله با نظارت تصویری ضروری به نظر می رسد. وی خاطرنشان کرد: قطعا تلاش می کنیم از سامانه های پایش محیط زیست آنلاین استفاده کنیم تا کمتر از نیروی انسانی استفاده شود و با مشکلات کمتری مواجه شود.
سلاجقه خاطرنشان کرد: به دنبال سیستم نظارتی در ستاد هستیم که بتوان در ستاد نظارت و رصد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید