من شخصاً مسائل تالاب Miancale را نظارت می کنم / دستورالعمل های اجرایی برای توسعه گردشگری Miancale را ارائه می دهم


ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911774

محمود حسینی پور گفت: تالاب میانکالا نیازی به بودجه دولتی ندارد و سرمایه گذاران زیادی حاضر به سرمایه گذاری در این منطقه زیبا هستند لذا باید به اطلاع برسانم که شخصا پیگیر مسائل و مشکلات تالاب میانکالا هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور عصر امروز در بازدید از تالاب میانکالا با بیان اینکه این تالاب باید به عنوان بزرگترین مقصد گردشگری و طبیعت گردی در خدمت مردم کشور و گردشگران بین المللی باشد، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران باید به صورت رسمی در این منطقه سرمایه گذاری کنند. حضور دارد تا با نظارت اداره کل محیط زیست استان و همکاری سایر دستگاه های دولتی بتوان از ظرفیت گردشگری و اقتصادی میانکاله به عنوان بزرگترین منبع درآمد شهرستان بهشهر به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی ادامه داد: مازندرانی ها باید از طبیعت میانکالا بهره لازم را ببرند و بر اساس روش های نوین و ملاحظات زیست محیطی، میانکالا به مقصد گردشگری بین المللی تبدیل شود چرا که مازندران با استفاده مناسب به مقصد دائمی گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می شود. از این تالاب.بودن

نماینده عالی دولت در استان گفت: مردم و بخش خصوصی می توانند موجب رشد و توسعه تالاب میانکاله شوند اما تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت طبیعی گردشگری و گردشگری این منطقه استفاده لازم را ببریم.

حسینی پور یادآور شد: با توجه به عقب نشینی دریا در 10 هزار هکتار از تالاب میانکالا شاهد خشکسالی هستیم که پس از سفر رئیس جمهور اقدامات زیادی برای تامین آب این منطقه انجام شده و دستگاه های ذیربط جلسات مختلفی را برگزار کرده اند. و اقدامات پیگیری لازم را انجام داد. تاکنون 70 درصد پیشرفت در مطالعات زیست محیطی را شاهد بوده ایم.

استاندار مازندران گفت: در هفته های آینده دستورالعمل اجرایی توسعه گردشگری و طبیعت گردی در تالاب میانکاله برگزار می شود و نظر ما این است که طبیعت بی نظیر میانکاله در دسترس همه علاقه مندان باشد. در مازندران با توجه به گستردگی گردشگری می توانیم از این منطقه به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی بهره ببریم، بنابراین با توجه به ظرفیت واسطه ها می توانیم زنجیره گردشگری مازندران را تکمیل کنیم.

وی افزود: تالاب میانکاله نیازی به اعتبارات دولتی ندارد و سرمایه گذاران زیادی مایل به سرمایه گذاری در این منطقه زیبا هستند بنابراین باید اعلام کنم که شخصا مشکلات تالاب میانکاله را رصد می کنم و توسعه این منطقه در دستور کار دولت قرار دارد. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید