مسائل فرهنگی و وکالتی نیاز به بررسی قانونی دارد/ مسائل اقتصادی و معیشتی جدا از مسائل فرهنگی نیست


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843031

آیت الله عبادی گفت: در مسائل فرهنگی و تبلیغی شاید در برخی موارد قانونی نیاز به بازنگری داشته باشد که احتمالاً به دلیل نبود قانون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید علیرضا علی آبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار با علی نق زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی (ره) یک دهه را تبریک و تهنیت گفت. از کرامت : هماهنگی قوای سه گانه با یکدیگر و با نظام و قانون اساسی و در کنار آن، آمادگی مردم برای رسیدن به آرمان های انقلاب فرصت بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: شرط فرصت، استفاده حداکثری از آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما بیشتر از ما به فکر مردم و نظام هستید و برای رسیدن به آرمان های انقلاب دلیل دارید.

آیت‌الله عبادی می‌گوید: «اما دشمن در طول این چهار دهه همه فرصت‌ها را به قول خودش آورده است که اگر عنایت خدا نبود، این همه تهاجم و تهاجم از طریق مختلف نظامی، فرهنگی، روانی، اقتصادی و هر کشوری بود. شکست خورده اند.”

گفت: لطف خدا بود که دشمن ما محروم شد و در آرزوی خود ناکام ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آخرین نقشه دشمن بعد از شکست همه جبهه ها امروز بیشتر بر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی است و این مسائل از هم جدا نیست.

آیت الله عبادی گفت: از یک سو مشکلات اقتصادی که دشمن افزایش داده موقتی است و از سوی دیگر مشکلات فرهنگی اصیل است و حتی نگاه اقتصادی ما نیز از نگاه فرهنگی نشات می گیرد. درست است. و در مورد مسائل دیگر ما یک مشکل اجتماعی ناشی از زخم های فرهنگی داریم.

وی افزود: اگر گاهی در مسائل سیاسی مشکلاتی وجود دارد ناشی از اشتباهات فرهنگی است و در اینجا مسائل اقتصادی و معیشتی جدا از مسائل فرهنگی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در بین اقشار آسیب دیده فرهنگی مشکلاتی وجود دارد.

آیت الله عبادی گفت: جامعیت این است که ما نگاه کنیم که هست و انتظار ما چارچوب رابطه سببی است که در میدان است.

وی با بیان اینکه مسائل معیشتی از موضوعات بسیار مهمی است، گفت: دولت های انقلابی و مردمی اقداماتی را انجام داده اند که می تواند برای آیندگان بسیار موثر و مفید باشد، اما در این زمان در کنار مشکلات دیگر، هجمه تبلیغاتی دشمن است. مشکلات روانی و انواع محرک ها نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اگر در قانون گذاری خللی وجود دارد باید تکمیل شود، همانطور که در مسائل فرهنگی، تبلیغاتی و سیاسی هم همین طور است.

آیت الله عبادی گفت: یکی از دستاوردهای بزرگی که به دشمن فرصت می دهد، فضای مجازی است. فضای مجازی در همان کشورهایی که فاسد هستند قانونی است، اما در کشور ما که باید تصمیمات جدی تری اتخاذ شود، قانونی نیست.

وی با بیان اینکه فضای مجازی تنها نیست، افزود: آیا فضای واقعی و رسانه های عمومی، مکتوب و ملی کارشناسانه و متناسب با زمانه ما کار می کنند؟، اما آیا بهتر است جامعه انقلابی در این شرایط کار کند؟ آیا پاسخگو است؟ این تا زمانی است که دشمن در کوچکترین کارهایی که باید انجام دهد، جای تفکر و تجربه داشته باشد.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مسائل فرهنگی و تبلیغی ممکن است برخی از آنها در برخی موارد قانونی به دلیل نبود قانون نیاز به بازنگری داشته باشد.

آیت اللهی با بیان اینکه حدود یک سال از تشکیل دولت جدید می گذرد، گفت: مدیرانی که باید تثبیت شوند باید تثبیت شوند، اما مدیرانی که باید عوض شوند، یک سال دیگر تا زمانی که دولت اقدام کند، مسئول هستند. اقدامات اساسی. ، اگر و برای انجام عمل جراحی در وهله اول باید زیرگروه انقلابی باشند وگرنه مشکلات جانبی ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید