پیگیری 43 کار عملیاتی برای رفع مشکلات مردم فریدونکنار/ قول می دهم روزانه بر روند پیشرفت پل کمربندی نظارت کنم.


زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819641

کوروش ابراهیم نژاد از پیگیری 43 کار عملیاتی برای رفع مشکلات مردم فریدونکنار خبر داد و گفت: قول می دهم به صورت روزانه بر روند پیشرفت پل کمربندی نظارت کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوروش ابراهیم نژاد گرجی در گفت و گو با بلاغ از تشکیل سه کارگروه در استان فریدونکنار خبر داد و گفت: این کارگروه ها برای رفع مشکلات مردم کار خود را آغاز کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: کارگروهی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان را رصد و رصد می کند و در 20 روز گذشته از آغاز کارمان اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: کارگروه دوم به دنبال مسائل شهروندی است که ربطی به مدیریت شهری ندارد و نیاز به پیگیری با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری دارد.
ابراهیم نژاد گرجی یادآور شد: کارگروه بعدی رصد مسائل مربوط به شهرداری ها و دهیاری ها است که یکی از خروجی های این کارگروه اجرای طرح 30 شب 30 مسجد و 30 خدمت است که همزمان با شب ها اجرا می شود. در ماه مبارک رمضان در مساجد این شهر.
وی با اشاره به اینکه 43 تکلیف عملیاتی در این کارگروه ها مشخص شده است، گفت: وظایف مختلف کوتاه مدت و بلندمدت در این کارگروه ها به ثبت رسیده است که حل آن مشخص است و تنها نیاز به اقدامات مناسب است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با ذکر نمونه هایی از این کار، افزود: به عنوان مثال هشت سال است که در ورودی یک کوچه سوراخی وجود دارد که تعمیر آن سخت نیست اما ساخته نشده است که یکی از آنهاست. از مشاغل کوتاه مدت».
ابراهیم نژاد گرجی ادامه داد: اما برخی موارد از جمله اینکه اداره آب باید راهکارهای موجود برای کم آبی را در تابستان با برنامه زمان بندی اعلام کند یا اداره برق برنامه های خود را اعلام کند تا توان منطقه ای نداشته باشیم. قطعی در حین به ما اطلاع دهید تا بتوانیم برنامه های آنها را پیگیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مشکل سوخت کشاورزان که از چند شب پیش به ما اعلام شده بود با مساعدت دستگاه های ذیربط تاکنون 70 درصد برطرف شده و به دنبال رفع موانع بیشتر هستیم.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه پل کمربندی فریدونکنار به دلیل مسائل ایمنی به بهره برداری نرسیده است، گفت: به مردم قول می دهم که به صورت روزانه بر روند کار نظارت داشته باشم.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: امیدوارم تا دو ماه آینده مشکلات ایمنی کمربندی فریدونکنار برطرف و این پروژه راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید