قول می دهم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنم

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789215

هواداران و مربیان نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی هفته هشتم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی هواداران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: همه مسابقات برای ما سخت است. نفت تیمی با برنامه و کادر فنی خوب است، امیدوارم فردا با روحیه خوب به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در چند هفته اخیر خوب بازی کردیم اما شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل داشتیم. خلاصه اینکه هنوز به اعتماد به نفس نرسیده ایم. بعد از بازی با کپر رفسنجان سعی کردیم بازیکنان را ترمیم کنیم. بهبود خواهد یافت. تلاش می کنیم تا موفق شویم اما تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند حال و هوای دیگری دارند. پیش بینی می کردیم این اتفاق برای تیم ما بیفتد اما خدا را شکر بازیکنان باتجربه ای داریم که می توانند در خیلی جاها به ما کمک کنند و با انگیزه و انرژی بیشتری می رویم تا نتایج بهتری بگیریم.

وی با توجه به اینکه این هوادار با مشکل انتخاب رشته مواجه است و همچنان مجبور است حریف خود را در کرج قبول کند، گفت: اول اینکه تهران استانی با این زمین بزرگ برای بازی در زمین ندارد، ناراحت کننده است. لیگ برتر تو هم دیدی که من و پیکان شرایط خاصی داشتیم و اصلا نمی دونستیم چکار کنیم، استادیوم های دستگری و شهرقدس تهران هست که پیکان و سایپا بازی می کنن و ما نمی تونیم اونجا بازی کنیم. ورزشگاه شهرقدس که وضعیت خوبی نداشت و چمن فوق العاده بد بود. قول دادند تا چند هفته آینده مشکل را حل کنند تا بتوانیم در آینده میزبان تهران باشیم. باید فکر کرد و تلاش کرد. برای اینکه تیم های تهرانی مشکل زمین نداشته باشند از سراسر ایران به تهران می آیند اما نمی دانم چرا نمی توانیم در تهران بازی کنیم و مشکل زمین داشته باشیم؟ ، می توانند روی آنها بازی کنند و تمام استانداردها را داشته باشند متأسفانه این اتفاق نیفتاد و امیدوارم برای این منظور ابتدایی در نظر گرفته شود تا تهران با زمین مشکلی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این هوادار فردا دوباره در زمین حضور خواهد داشت، گفت: از زمانی که مالک و سرپرست تیم بودم، با رنگ بنفش بازی می کنیم و سعی کردم رنگ خاصی را برای لیگ انتخاب کنم. با تشکر ویژه از آقای میری وقتی این پیشنهاد را به ایشان دادم، ایشان پذیرفتند زیرا هویتی که از رنگ بنفش ساخته بودیم برند بود. فردا دوباره با بنفش شروع می کنیم و خاطرات خوشم را تکرار می کنم. باز هم از مدیریت باشگاه و خود آقای میری تشکر می کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که هواداران در هفته های اخیر با مشکل داوری مواجه بوده اند، گفت: ما همیشه به سلامت داوران امیدوار و معتقد هستیم و در این شکی نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. نمی توان گفت اشتباهات در بازی باعث خطای داور نمی شود، اما اشتباهات همیشه متوجه ماست و این مشکل در چند هفته اخیر ما را نگران کرده است. امیدوارم داوران ما دقت بیشتری داشته باشند، مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد. استدلال من برای داوری بیشتر برای آسیب شخصی بود تا خطاهای قضایی. این در حالی است که در 7 هفته گذشته همه اشتباهات داوری را از دست داده ایم و همه چیز به ضرر ما بوده است و حتی در یک سهمیه هیچ اشتباه داوری به نفع ما نبوده است. فضایی بود که من خیلی ناراحت شدم و امیدوارم این اتفاق تکرار نشود.

وی در خصوص مصدومیت تیمش گفت: به جز محمد قاضی که همچنان مصدوم است، همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. خدای نکرده در هفته های آینده یک قاضی به جمع ما اضافه خواهد شد.

او درباره روند انتقال تیمش گفت: از روند حرکت تیم خود بسیار راضی هستم. از بازی با استقلال تا کپر رفسنجان روند خوبی داشتیم اما کم تجربگی و کمی داوری ما را آزار داد و همه چیز دست به دست هم داد.

* کمالوند: قول می دهم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنم

فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ابتدا بابت تاخیر 10 دقیقه ای عذرخواهی می کنم. فردا بازی سختی خواهیم داشت. هوادار حریف خیلی خوب است و با اینکه خوب بازی می کند ممکن است در بحث برای نتیجه گیری خوب عمل نکند.

وی افزود: او طرفدار کیفیت فنی یک تیم خوب است و بازیکنان خوبی دارد. رضا عنایتی نیز به دلیل همکاری با تیم هواداران در یکی دو فصل اخیر اشراف خوبی به تیمش دارد.

سرمربی نفت گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنم و معدود هوادارانی که می توانند به ورزشگاه بیایند یا بازی های تلویزیونی این دیدار را تماشا کنند راضی باشند.

وی در خصوص نارضایتی برخی تیم های لیگ برتری از زمین ورزشگاه انقلاب کرج و اینکه ممکن است به دلیل بارندگی های اخیر وضعیت این زمین بدتر شده باشد، توضیح داد: اطلاع چندانی از زمین ورزشگاه انقلاب ندارم. در اکثر شهرهای ما مشکل زمین وجود دارد. جایی که معمولاً سایپا و پیکان دره با هم ملاقات می کردند انگشت شماری باقی مانده است. طبق اطلاعات من کیفیت سرزمین شهدای بیت المقدس هم خوب نیست.

وی افزود: اکنون در فوتبال فقط نام یک حرفه را یدک می کشیم و این مشکلات تا زمانی که کاملا حرفه ای شویم وجود دارد. این خیلی بد است که یک مربی یا یک تیم در لیگ برتر قبل از مسابقه نگران وضعیت زمین باشد. باز هم از ورزشگاه انقلاب اطلاعی نداریم اما امیدوارم شرایط ما به دو تیم خوب فوتبال اجازه بازی بدهد.

سرمربی سابق تیم استقلال درباره دربی پایتخت گفت: با توجه به نشست خبری دیدار هواداران نفت مسجدسلیمان و نفت، فعلا در این مورد صحبت نکنم.

کمالوند درباره شرایط تیمش پاسخ داد: تیم ما شرایط خوبی دارد. دلیل نتیجه گیری سینوسی نفت مسجد سلیمان دلایل غیر فنی بود و برخی قضاوت ها خیلی به تیم من لطمه زد. شاید وضعیت نفت مسجد سلیمان در جدول می توانست بهتر از این باشد، البته این درخواست باشگاه و با توجه به اینکه حدود 17 روز مانده به شروع مسابقات نفت مسجد سلیمان را گرفتم، هدف باشگاه حفظ تیم در جدول است. لیگ برتر و من قول می دهم که نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: باید از کادرفنی شهر مسجدسلیمان به ویژه نماینده محترممان یعنی ورناصری تشکر کنم که برای رفع مشکلات تیم تلاش زیادی می کنند. فرم هر روز سعی در حل مشکلات داشت، متشکرم. همه از مشکلات تیم های نفت مطلع هستند و امیدوارم با تلاش مسئولان تیم خوبی داشته باشیم. بدیهی است که نفت مسجدسلیمان روز به روز بهتر می شود. متاسفانه زمان کافی برای آماده سازی تیم را نداشتیم و مسابقات 5 روز متوالی و به مدت 5 روز برگزار می شود. منتظر اولین تعطیلی لیگ هستیم تا بتوانیم وضعیت نفت مسجد سلیمان را حل کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه این شهر گفت: مشکل زمین ما حل شده و اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد. یکی از دلایل تشکر از مسئولان باشگاه و شهر این است که به سرعت زمین را شلوغ کردند و اکنون یکی از بهترین زمین های لیگ را داریم، مشکلی برای فوتبال در این زمین وجود ندارد.

وی خطاب به غایبان و هواداران مسجدسلیمان گفت: سه چهار بازیکن داریم که به این مسابقه نمی رسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید