من افتخار می کنم که در مسجد سلیمان کار می کنم


ساعت: 23:20
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819865

مدیران فولاد و نفت ام اس چه گفتند؟!

مربیان تیم های ذوب آهن و نفت ام اس پس از دیدار با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار فیزیکی بود حریف برای نتیجه حداقلی آمد و با کمک داور موفق شد پیروز شود. او به اشتباه مسیر ما را تغییر داد. در نتیجه توانستیم کار خود را بدون گل به پایان برسانیم و تیم حریف چنین روحیه ای نداشته باشد. حداقل یک امتیاز می توانیم بگیریم.

وی ادامه داد: اگر این صحنه آفساید نبود از امروز مربی را ترک می کنم اما اگر باشد کمک داور را رها می کنند. فساد همه جا هست و وقتی به گذشته برمی گردیم شبهه ایجاد می شود. آنها باید حذف شوند و اگر من مربی را بشکنم باید مادام العمر حذف شوند.

وی ادامه داد: کمک داور با پرچمی که باید بلند می کرد و به اهتزاز در نمی آورد، تمام زحمات ما را در 5 هفته گذشته به هدر داده است، نمی دانم چرا این صحنه را آفساید نگرفت. اکرمی داور مسابقه را خوب قضاوت کرد هرچند که می توانست با شدت بیشتری با بازیکنان حریف برخورد کند.

تارتاروس با اشاره به اینکه روز خوبی نداشتیم و در حمله ضعیف عمل کردیم، گفت: در نهایت بازی باید مساوی می شد، اما نفت به سه امتیاز رسید، سه امتیاز کمک داور.

سرمربی ذوب آهن درباره تعطیلی لیگ برتر و تبعات آن برای این تیم گفت: قطعا تاثیر منفی خواهد داشت. تعطیلات یک سال پیش به ما رسید و این تعطیلات هم همینطور است، اما چاره ای نیست و برنامه مسابقات اینگونه است و سازمان لیگ به خاطر بازی های آسیایی چاره ای ندارد.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه کمک داور در این دیدار ما را از دست داد اما از هواداران خود عذرخواهی می کنیم. می خواستیم آنها را خوشحال کنیم و به تعطیلات برویم، اما موفق نشدیم.

همچنین رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن که با برتری یک تیم از تیمش همراه بود، گفت: از گفتن به بازیکنان تیمم خسته نباشم. امروز مفتخرم که در این مجموعه کار می کنم. بچه ها به خاطر همدلی و تلاششان جایزه گرفتند. بعد از بازی، برخی از بچه ها جرات پایین آمدن از زمین را نداشتند، اما دستمزد گرفتند. من برای آن دسته از بچه هایی که شخصیتشان با نتایج قبلی کمی اشتباه بود خوشحالم. با این برد قدم بزرگی برداشتیم اما هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده و شش بازی دیگر برای دفاع از جایگاه خود داریم. با گل بهار نمی شود و این همدلی باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: دو بار در نیمه اول شانس آوردیم که عکس العمل خوب علی محسن زاده و لطف خدا شامل حال ما شد و موقعیت های ذوب آهن که با اشتباه ما به دست آمد تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم اما با شرایط فنی حاکم بر بازی توانستیم کار را برای خودمان قابل پیش بینی کنیم. اگر در نیمه دوم کمی شانس بیشتری داشتیم، می توانستیم به تعداد گل های خود اضافه کنیم. برد تیم شایسته ذوب آهن در اصفهان کار سختی بود، به خصوص پس از کسب نتایج درخشان این تیم در چهار هفته اخیر. از این نتیجه که منجر به افزایش اعتماد به نفس در تیم نفت شد خوشحالم اما این اعتماد به نفس نباید کاذب باشد. امیدوارم قدر این برد را بدانیم و بتوانیم برای حفظ سهمیه شاگردان مکه سلیمان در لیگ برتر تلاش کنیم که البته کار بسیار سختی است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره اینکه به نظر می رسد گل این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است، توضیح داد: سعی می کنم کمتر در مورد داوری صحبت کنم. نه اینکه بگویم چون امروز بردیم، وقتی باختم همین حس را داشتم. داوران ما با حداقل ها کار می کنند اما شما فوتبال روز را تماشا می کنید، داور اشتباه می کند و به VAR می رود و آنجاست که اشتباه داور مشخص می شود. اگر قاضی اینجا اشتباه کرد و ما تجهیزات را داریم، حق با شماست. فکر می کنم در شرایط داوری و فوتبال باید دست داوران را بوسید.

مهاجری گفت: کار من در نفت با این برد خوب شروع شد اما هنوز چیزی تمام نشده و با یک پاس به جای خود برمی گردیم. امیدوارم بازم موفق بشیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید