حذف نفت مسجد سلیمان از جام حذفی با تصمیم کمیته انضباطی/ صعود ملوان به جمع 16 تیم نهایی

ساعت: 23:36
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923557

نفت مسجد سلیمان در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی بازنده اعلام شد تا ملوانان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در مورد شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه نفت مسجد سلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام علی کیانی فر در دیدار دو تیم در جام حذفی نظر خود را اعلام کرد. سری کاپ در تاریخ 1401/10 21/21 با توضیح اینکه به دلیل محرومیت بازیکن مذکور در آخرین حضورش در جام حذفی فصل گذشته، تیم فوتبال استقلال خوزستان اجازه بازی مقابل شاکی را نداشت، اعلام کرد:

اشکش: مهم این بود که ملوان را روی زمین بگذاریم!

با توجه به مجموعه مستندات و محتوای پرونده و در رابطه با شکایت شاکی، پاسخ به استعلام سازمان لیگ مبنی بر محرومیت شاکی در دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان و موضوع در جلسه هماهنگی این دیدار از سوی برگزارکننده اعلام شد. با توجه به اینکه طبق بند 3 ماده 84 آیین نامه انضباطی، مسئولیت نهایی و اولیه مراقبت از بازیکن محروم در نتیجه عملکرد بازیکن محروم، بر عهده سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان است. بازیکن مورد نظر تعلیق شده در بازی مورد نظر، این نمونه ای از استفاده از بازیکن غیرحرفه ای است. جایز دانسته و بر اساس مواد 61 و 84 آیین نامه انضباطی ضمن اعلام بازنده تیم نفت مسجد سلیمان با امتیاز 3 بر صفر این تیم به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم می شود.

رأی صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر بوده و پرونده رسیدگی به تخلفات اشخاص حقیقی در موضوع نیز مفتوح است.

دیدگاهتان را بنویسید