حذف 4 ماهه بازیکن فولاد / محکومیت نفت مسجد سلیمان در پرونده سرمربی استقلال


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878506

کمیته وضعیت فدراسیون نظر خود را در مورد تعدادی از موارد صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیسیون اساسنامه فدراسیون در مورد چند مورد نظر داده است که به شرح زیر است.

* با توجه به شکایت سامان محرابی زاده از باشگاه علم و ادب تبریز، کمیسیون تعیین وضعیت، ادعای شاکی را رد کرد.

* در پرونده شکایت مهدی خرمی از حسین مالکی، از مالکی 1.2 میلیارد ریال برای اصل و 27 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی به مهدی خرمی تعلق گرفت.

* در پی شکایت محمود فکری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، مبلغ 7 میلیارد و 640 میلیون ریال بابت اصل و 166 میلیون و 522 هزار ریال برای هزینه دادرسی از این باشگاه خواسته شد. کمیسیون قانونی نیز به مبلغ 610 میلیون ریال شاکی را رد کرد.

* با توجه به شکایت ولیولا خاتمی از باشگاه مهندسی مکانیک، این باشگاه بابت اصل مطالبه 280 میلیون ریال و بابت هزینه دادرسی 5 میلیون و 600 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* در پرونده فرجام خواهی علی خمند از فرشاد اسدی، اسدی به پرداخت 656 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و 14 میلیون و 300 هزار و 800 ریال بابت هزینه ها محکوم شد. كميسيون وظيفه قضايي نيز قرارداد مابه التفاوت 214 ميليون ريالي را رد كرد.

* در پی شکایت باشگاه قشقایی شیراز از مهدی لیموچی و باشگاه فولاد مبنی بر فسخ غیرموجه، مطالبه غرامت و محرومیت از سوی کمیسیون بر اساس مقررات حاکم بر مهدی لیموچی تا چهار ماه محرومیت از بازی های رسمی (هر دو باشگاه) و و ملی) محکوم. لیموچی و باشگاه فولاد همچنین به پرداخت 2 میلیارد روپیه خسارت و 43 میلیون و 600 هزار روپیه هزینه های قانونی به شاکیان محکوم شدند. کمیسیون قانونی درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی کشکی شیراز مازاد بر درخواست وی در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ 20 میلیارد ریال را رد کرد.

تصمیمات اتخاذ شده ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ به کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید