نفت مسجد سلیمان از بازیکن غیرمجاز استفاده می کند؟

بازی با علی کیانی فر در ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل ملاوان بندرانزلی حالا مشکل جدیدی برای نفتی ها ایجاد کرده است.

کیانی فر فصل گذشته زمانی که در استقلال خوزستان حضور داشت، مقابل شهرداری ماهشهر از زمین بازی اخراج شد و با توجه به حذف آبی های اهواز از جام حذفی، محرومیت این بازیکن اجرا نشد. او تابستان امسال به عضویت MIS نفت درآمد و در دیدار روز گذشته (چهارشنبه) به مصاف ملوان رفت که با تصمیم کمیته انضباطی می تواند به شکست شاگردان ابراهیم اشکش منجر شود.

امیرحسین روشنک مسئول رقابت های حذفی جام حذفی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: در این خصوص شکایتی از باشگاه ملوان به کمیته انضباطی رسیده و روز شنبه این موضوع بررسی می شود. کمیته انضباطی از ما توضیحات می خواهد و پس از بررسی شرایط به کمیته پاسخ می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که قوانین مسابقات در این باره چه می گوید، تصریح کرد: اگر مربی یا بازیکنی در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته از زمین بازی اخراج شود، در اولین بازی فصل بعد محروم می شود. . باید بررسی شود و ببینیم کیانی فر در فاصله زمانی حضورش در تیم قبلی (استکلال خوزستان) و پیوستن به نفت مسجد سلیمان در تیم دیگری بوده و محرومیتش در آن تیم انجام شده یا خیر.

مسئول برگزاری جام حذفی درباره زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به تسنیم گفت: تاریخ دقیق قرعه کشی را هفته آینده اعلام می کنیم. قرعه کشی این مرحله تا 10 روز آینده انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید