جنایت استقلالی ها؟ سخنگوی باشگاه نفت مسجد سلیمان مورد حمله قرار گرفت

جنایت استقلالی ها؟  سخنگوی باشگاه نفت مسجد سلیمان مورد حمله قرار گرفت

پس از انتشار خبر تاج گذاری 17 نفر از اعضای تیم استقلال از جمله بازیکنان و مربیان وی، برخی رسانه ها از ابتلای استقلالی ها به این بیماری در سفر به مسجد سلیمان خبر دادند. مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرورزشی درباره اتفاقات اخیر و مثبت شدن تاج تست استقلالی ها که اخیرا در هفته پانزدهم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند، اظهارات تندی کرد.

آیا می دانستید اعضای تیم استقلال به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شده اند؟

بله، و این مشکل باعث ناراحتی و البته نگرانی اعضای تیم ما شد.

برخی تصور می کنند اعضای تیم استقلال در سفر به مسجد سلیمان و به دلیل حضور بیش از حد هواداران در کنار کاروان استقلال به این بیماری مبتلا شده اند؟

بذار دقیقا توضیح بدم شب قبل از مسابقه در جلسه هماهنگی بودم. در آنجا به آقای مرادی ناظر بازی اطلاع دادیم که یگان ویژه و نیروی انتظامی وجود دارد و در صورت نیاز می تواند تیم استقلال را همراهی کند. آقای طاهری سرپرست تیم استقلال هم حضور داشت و موافقت کرد. سپس استقلالی ها با اسکورت کامل راهی هتل آزادی شدند.

مردم بودند؟

البته! در چنین شرایطی مردم می آیند و تجمعات زیاد است اما باشگاه نفت مسجدسلیمان و نیروی انتظامی اصلا مقصر نیستند. اما ما در مورد بیماری عروق کرونر قلب صحبت می کنیم.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

البته توضیح خواهم داد. اگر خدای ناکرده یکی از بازیکنان ما به دلیل بیماری عروق کرونر دچار سانحه شود یا یکی از اعضای خانواده او مریض شود، باشگاه استقلال را مقصر می دانیم و قطعا در این زمینه اعلام خسارت می کنیم و این موضوع را به مراجع قضایی معرفی می کنیم.

تو چی میگفتی

چون می دانستند تاج دارند و این یک اشتباه بزرگ انسانی بود. ما همیشه می گوییم که چینی ها مقصر این همه گیری هستند و مطمئناً به این دلیل است که آنها می دانستند و به کسی نگفته بودند. الان هم استقلال چنین اشتباهی کرد. نمی دانم این غرور کاذب از کجا می آید. این کلاهبرداری که وارد فوتبال ما شد از کجا آمد؟ چطور مدیران باشگاه از این موضوع بی خبرند؟ آنها موضوع تاج را پوشش دادند. دو تیم در 23 ژانویه با هم بازی کردند و 4 روز بعد (7 دی) مشخص شد که 17 استقلالی تاج دارند! چطور ممکنه؟ آیا تیم ها هر هفته و برای هر بازی تست نمی دهند؟

آیا می دانید سازمان لیگ اعلام کرد که پرونده استقلال به کمیسیون انضباطی می رود؟

کمیسیون انضباطی؟! یک کمیته انضباطی برای رسیدگی به مسائل مربوط به سوء استفاده از بازیکن یا بی احترامی به داور تشکیل می شود. این مسئله مرگ و زندگی انسان است. جان خانواده ها در خطر است. اگر یکی از ما پدر یا مادر یا همسر یا فرزندی مریض در خانه داشته باشد که بیماری شدیدی داشته باشد و خدای نکرده اتفاقی برایش بیفتد، چه کسی پاسخگوست؟ این رفتار با عقلانیت همخوانی ندارد. در این زمینه قطعا وزارت ورزش را مقصر می دانیم. چون مالک باشگاه استقلال است. کارفرمای استقلالی ها وزارت ورزش است. به این رفتار گفته می شود که جرم است و ما هرگز چنین سهل انگاری را نخواهیم بخشید. مردم جان خود را از دست داده اند؟ شک نکنید اگر یکی از اعضای تیم ما تاج بگیرد اولین ارگانی که محکوم می کنیم وزارت ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید