نفت مسجد سلیمان به کی نامه بدهد/ امیدوارم قضاوت بازی با پرسپولیس تحت تاثیر دربی قرار نگیرد.


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814551

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داریم که نه تنها بازیکنان خیلی خوبی دارد بلکه کادر فنی خوبی هم دارد. سال ها با یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی در تیم ملی بازی کردیم و رقابت زیبایی داشتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم مسابقه فردا مسابقه خوبی بدون مشکل برگزار شود تا مردم شاهد یک مسابقه فنی و زیبا باشند. دیدار سخت و دشواری است. ما در هفته های اخیر بازی های خوبی انجام دادیم. در دو بازی اخیر هم موفق شدیم هم امتیاز بگیریم و هم دروازه هایمان را پاک کنیم. ما روند بسیار خوبی داریم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بچه ها با همین انگیزه و آرامش وارد زمین شوند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. امیدواریم از این دیدار سخت امتیاز بگیریم و مشکلی پیش نیاید.

فکری با اشاره به نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال درباره داوران، توضیح داد: باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و کمیسیون داوران نامه نوشت تا درباره داوری صحبت کنند. به چه کسی نامه بنویسیم؟ در بسیاری از مسابقات اشتباهات داوری به ضرر نفت مسجدسلیمان است و این موضوع ما را بسیار نگران می کند. امیدوارم با توجه به اینکه بازی فردا مقدماتی برای دربی تهران است تحت الشعاع این دیدار قرار نگیرد و علی صفایی خوب قضاوت کند. اشتباه در داوری وجود دارد اما امیدوارم صفایی و همکارانش اشتباه نکنند تا یک تیم از این راه امتیاز کسب کند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشند و همه فضاها سالم باشد تا شاهد دیداری صادقانه باشیم که همه لذت ببرند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان برای بازیکنان غایب تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس. وی پاسخ داد: برخی از بازیکنان مصدوم هستند اما مشکلی وجود ندارد و تقریبا همه بچه ها داریم.

همچنین مهران حسنوند مدیر رسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان در ابتدای جلسه با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه در این بحث موضوع را مطرح کرد. با تمام مکاتباتی که با سازمان لیگ داشتیم متوجه شدیم حضور هواداران اجباری است و از آنها می خواهم در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید