کری، سرمربی نفت مسجد سلیمان برای یحیی و پرسپولیس

کری، سرمربی نفت مسجد سلیمان برای یحیی و پرسپولیس

رضا طاهری خواستار تساوی نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان شد: اخراج بازیکن مس به دلیل فشار ماست. به بازیکنان گفتیم که می توانند از دفاع حریف استفاده کنند و حتی در ثانیه های آخر با دروازه بان و مدافع حریف 4 بر 2 شدیم. نفت مسجد سلیمان رو به جلو است و ما امید زیادی به تیم داریم.

وی با اشاره به غیبت نفت مسجدسلیمان مقابل مس، تصریح کرد: به دلیل مصدومیت یکی دو بازیکن در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی انجام دادیم. حتی مقابل فولاد که 2-0 شکست خوردیم، عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت گل درست کردیم. مدت زیادی طول کشید تا ساختار دفاعی تیم ساخته شود و در دو بازی اخیر توانستیم درهای خود را بسته نگه داریم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا نفتی ها می توانند از سقوط از لیگ دسته اول نجات پیدا کنند، به تسنیم گفت: ما این توانایی را داریم و انشالله بهتر از این خواهیم بود. امیدوارم برنده شویم تا در مسابقات بعدی راحت تر بازی کنیم و استرس بازیکنان برطرف شود. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و حق دارند از نتایج تیم ناراحت باشند. مدیران استانی پس از بقای لیگ برتر برای ساختن تیمی خوب برای فصل آینده به حمایت لازم نیاز دارند.

طاهری در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس که بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان تیمی زودرس به حساب می آید، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا نفت در لیگ برتر بماند. امیدوارم از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا همین روند را ادامه دهیم. کپر رفسنجان هم قبل از دیدار با ما و مصدومیت یک تیم مقابل پرسپولیس شکست خورد.

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و اینطور نیست که نتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم. ما قبلا این تیم را شکست داده ایم و پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست. بازیکنان نفت روند صعودی دارند و امیدوارم بتوانیم به پرسپولیس گل بزنیم. ما برای کسب امتیاز تلاش می کنیم و اگر امتیازات کامل این مسابقه را بگیریم چه بهتر.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسدسلیمان گفت: زمین در شرایط بهتری است و امیدوارم آن را بهتر کنند. تمرینات ما در داخل زمین انجام می شود و امیدوارم در این زمینه مشکل را حل کنند که امسال انجام نمی شود. بخشی از قرارداد اعضای تیم باید طی چند روز آینده پرداخت می شد.

دیدگاهتان را بنویسید