جام حذفی فوتبال تکمیل شاهکار بزرگ خلیج فارس با پیروزی مقابل مس لیگ برتر/ مسس کرمان به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.


ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820774

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام باشگاه های کشور، تیم های دسته اولی کرمان کپر و خیبر هرم آباد از ساعت 20 امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یاسر فیضی بازیکن مس در دقیقه 41 تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

همچنین در دیگر دیدار تیم های فوتبال خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 20:15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کار را به اضافه کاری تعمیم دهید.

در وقت اضافه هر دو تیم موفق به گلزنی نشدند و منجر به ضربات پنالتی شد. تیم خلیج ماهشهر در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف خود بگذرد و در مجموع 5 بر 3 پیروز شده و راهی نیمه نهایی شود. بدین ترتیب تیم ماهشاه از خلیج فارس در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک برود.

پیش از این تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر در مرحله سوم تیم دسته اولی استقلال خوزستان را حذف کرده بود و در مراحل بعدی موفق شده بود تیم های لیگ برتر تهران و نفت مسجد سلیمان را حذف کند. بدین ترتیب تیم خلیج فارس با شکست تیم مس رفسنج موفق شد تیم سوم لیگ برتر را حذف کند و به نیمه نهایی راه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید