اجتماع بزرگ هزاران بوشهری در ساحل خلیج فارس/ طنین انداز نام رئیسعلی و سلام فرمانده در ساحل خلیج فارس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ بوشهری ها از دیرباز عاشق سرزمین خود و خلیج فارس بوده اند، نشانه آن نفوذی است که از دریا دریافت کرده اند و مردم و خویشاوندانشان مانند دریای آرام اما قوی هستند.

بوشهری ها مثل دریا آرام هستند اما چون غرش می کنند هیچ مانعی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. خلیج فارس شاهد این امر است و خارجی هایی که قصد داشتند از این طریق به خاک ایران برسند بهتر می دانند.

شب گذشته با حضور هزاران نفر از مردم استان بوشهر در قالب جشن مردم میدان در آستانه میلاد به سعادت حضرت زینب اسطوره کم نظیر و استاد صبر و استقامت در برابر ظلم و ستم جمع شدند تا فریاد اتحادشان را از همگان بشنوند.


2327IMG 9856 خبر خاکستری

مردم بوشهر شب گذشته نشان دادند که همچنان بر اعتقادات و ایمان خود مانند گذشته می ایستند و آمادگی حضور خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام انجوی نژاد سخنران این مراسم بود و در ابتدای مراسم با سخنان خود مردم را به هیجان آورد.

انجوی نژاد در این مراسم گفت: باید در سعادت اهل بیت شاد باشیم و این شادی ها برای اهل بیت کمتر از احیاء نیست چرا که باعث ترویج گفتمان اهل بیت نیز می شود.

مهمان دیگر این مراسم مهدی نظری بود که با مداحی زینب سلام الله علیها و امیرالمومنین علیه السلام صدای زینب زینب و حیدر حیدر را در سواحل خلیج فارس طنین انداز کرد.


905IMG 9800 خبر خاکستری

مراسم با آمدن خواننده سلام کمندت به روی سن به اوج خود رسید، این بار کار جدید خود را خواند که در آن از رئیسعلی یاد کرد که شور و نشاط بی نظیری را در میان جمعیت ایجاد کرد.

بعد از این آهنگ ابوذر روحی آهنگ «رفیق من شهید» را خواند که بچه ها همراه با این آهنگ به یاد بچه شهدای حمله تروریستی شاهچراغ خواندند تا اینکه به سرود «فرمانده سلام» رسید.


7554IMG 9840 خبر خاکستری

سرود سلام فرمانده که با سلام بر امام زمان شروع می شود اوج سرودهای ابوذر روحی بود که اکنون به چهره ای بین المللی تبدیل شده و مردم را در کشورهای مختلف به اجرای سرود امام زمان دعوت می کند.

وقتی آهنگ سلام فرمانده شروع شد، جمعیت هزاران نفری در میدان ایستادند که نور گوشی هایشان مثل ستاره در شب می درخشید، فریاد زدند: سلام فرمانده، سید علی نود سالش را صدا زد، سلام فرمانده، سلام از این غریب. نسلی که پشت سر گذاشته شد.»»


4745IMG 9854 خبر خاکستری


4874IMG 9810 خبر خاکستری


8703IMG 9786 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید