آتش دشمن را در خلیج فارس هدایت می کنیم / نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای در خلیج فارس نیست

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793829

دریادار تنگسیری گفت: هر نیروی فرامنطقه ای که بخواهد در منطقه آتش بزند، این آتش را به سمت خودمان هدایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران در منطقه عمومی رزمایش هفدهم پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: و سلاح های مدرن ساخت داخل در سواحل جزایر و آب های سرزمینی، رزمایش پوشش.

سردار تنگسیری افزود: در مرحله دیگری از این رزمایش، تیراندازی همزمان و اصابت چند نقطه به هدف نیز تمرین شد که موفقیت آمیز بود و تمامی اهدافی که فرماندهان مد نظر داشتند و در بازی جنگ به آن دست یافتیم با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت. “

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در این رزمایش از شناورهایی که به تازگی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه ملحق شده بودند نیز استفاده شد، افزود: سرعت این ناوهای تندرو و موشک انداز به 75 تا 95 گره دریایی خواهد رسید.

دریادار تنگسیری با اعلام موفقیت آمیز بودن عملیات از پیش تعیین شده تا این مرحله از رزمایش، گفت: تمامی تجهیزات مورد استفاده در عملیات های مختلف این رزمایش ساخت داخل است.

فرمانده سپاه پیام رزمایش را حفظ اقتدار ملی، ثبات امنیت منطقه، تحکیم وحدت اسلامی، عزت‌آفرینی، تولید اقتدار و ارتقای توان نظامی و اطمینان بخشی از رزمایش حفظ آمادگی رزمی عنوان کرد و گفت: پیام ما به کشورمان است. دشمنان یعنی ما هرگز اجازه نمی‌دهیم کشوری به آب‌های سرزمینی ما نگاهی تهدیدآمیز داشته باشد و قطعاً چشمان خود را به روی کسانی که می‌خواهند کشور ما را از این موقعیت ببینند و کسانی که می‌خواهند به کشور ما برسند می‌بندیم. کم کم قطع می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین پیام آموزه‌های پیامبر هفدهم (ص) درباره کشورهای دوست منطقه را صلح، دوستی و برادری برشمرد و خاطرنشان کرد: ما کشورهای منطقه می‌توانیم امنیت کامل خلیج فارس و آب‌های مشترک را تامین کنیم. و نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای در اینجا نیست.

دریادار تنگسیری در پایان تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) آمادگی کامل دارند که اگر یک نیروی فرامنطقه ای بخواهد در منطقه آتش بزند، آن را به سمت آن هدایت کنیم. خودمان را به آتش کشیدیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید