امنیت خلیج فارس توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تامین می شود/ حضور نیروی دریایی فرامنطقه ای به حداقل می رسد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به استان بوشهر سفر کرده است، صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی اظهار داشت: امروز این فرصت را داریم که در استان بوشهر باشیم و از یگان های نیروهای مسلح استان بازدید خواهیم کرد و از زحمات نیروهای مسلح در نقاط مختلف استان بوشهر قدردانی می کنیم.

سردار باقری افزود: امروز شاهد آموزش و اقتدار بسیار خوب نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و سایر سازمان های نظامی هستیم و با سفر به استان بوشهر آمادگی یگان های نظامی این استان را بررسی خواهیم کرد. که مانند جاهای دیگر کشور در آماده باش کامل است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تامین امنیت بخش بزرگی از خلیج فارس حوزه ماموریتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که امنیت این منطقه را اقتدار به آن واگذار کرده ایم.

وی بیان کرد: گشت زنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریایی چه در زیر آب، چه روی آب و چه در فضا به طور کامل برقرار و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

سردار باقری تصریح کرد: با حضور گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز، حضور نیروی دریایی و نیروهای فرامنطقه ای به حداقل رسیده است که نشان دهنده امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. در منطقه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید