حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه عزت و اقتدار ملت ایران را نشان داد/ نیروهای مسلح شعار «ما قوی هستیم» را محقق کردند.

زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782091

کریمی گفت: روحیه دینی و انقلابی ملت ایران به هیچ نیرویی اجازه تحقیر نمی دهد و لذا با تمام توان در مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در جمع بسیجیان اراک با هدف قرار دادن عملیات موفقیت آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان که منجر به شکست هیمنه بزرگ آمریکایی شد. شیطان؛ وی گفت: در سالروز 13 آبان بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در برابر استکبار جهانی بودیم و بار دیگر ذلت و انحطاط آمریکا به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح کاملاً متوجه هر تهدیدی هستند و حماسه آفرینی ناوگان سپاه بار دیگر نشان داد که نیروهای مسلح با قدرت و شجاعت در مقابل هر نیرویی که به دنبال آسیب رساندن به نظام است، ایستاده است. منافع مردم و کشور».

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پاسداران دلاور و دلاور سپاه در مدرسه حاج قاسم سلیمانی تربیت شده اند و در این عملیات افتخارآمیز همانند سلیمانی، شهرت و اعتبار ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی گفت: امروز سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به وضوح دیده می شود و این موضوع به برکت وجود اسلام ناب محمدی به برکت ولایت فقیه است. و افراد آگاه باید برای ما ارزش قائل شویم.»

کریمی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی روحیه استکبار ستیزی به یک روحیه ملی تبدیل شده است، گفت: به برکت مکتب امام خمینی(ره) روحیه حسن نیت، روح عزت و هویت اسلامی به ایرانیان بازگشته است. ملت.”

وی افزود: روحیه دینی و انقلابی ملت ایران به هیچ نیرویی اجازه تحقیر نمی دهد و لذا با تمام توان در مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت روحیه انقلابی و جهادی در نیروهای مسلح، هوشیاری و آمادگی برای هر تهدیدی وجود دارد و خوشبختانه در این سال ها شعار قوی بودن را محقق کرده اند.

وی افزود: حماسه آفرینی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت آمیز شکست هژمون شیطان بزرگ در سرقت نفتکش ایرانی در آب های دریای عمان بار دیگر چهره کریه استکبار جهانی را مورد اصابت قرار داد و موجب تقویت بنیه جهانی شد. صلح و غرور ملی مردم».

کریمی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی در مواجهه با انقلاب اسلامی به بن بست رسیده و همه راهبردهای منطقه ای آن ها به شکست ناگوار رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب حماسه آفرینی ملت ایران در عرصه های مختلف است که باید با روحیه ایمان به خدا و ایمان به خود و ملت ایران با ۴۲ سال ایستادگی در برابر ارزش های اسلامی انجام شود. و تسلیم نشدن به زور دشمن کم خواهد شد. آمریکا به یک قدرت تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید