عظمت ملت ایران در حماسه 18 دی به جهانیان نشان داده شد / این حماسه نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است.

زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796301

مولوی چهلانی گفت: حماسه 18 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ مبانی اسلام و آرمان های انقلاب جان به جان آفرین تسلیم می کنند و با صدای بلند اعلام می کنند که اگر دشمن در مقابل دین آنها ایستادگی کند. آنها با تمام دنیا روبرو خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امروز 18 دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است. روزی که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران با حضور خودجوش دهها میلیون نفر در تمامی شهرهای ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان ابلاغ شد.

مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به سالگرد قیام 18 دی و با تاکید بر اینکه باید با روشنگری اغتشاشات را فرو نشاند و هر جا که روشنگری باشد دست شورشیان قطع می شود، گفت: باید بدانیم که ایجاد اغتشاش و سوق دادن مردم به سمت مهم است. دلتنگی نسبت به یکدیگر یکی از چیزهایی است که دشمنان برای ملت ما در نظر دارند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: افراد سکولار برای رسیدن به اهداف خود در جامعه طغیان می کنند و دشمنان برای ایجاد قیام تبلیغاتی و جنگ های ساختگی دارند و در این راستا سیاست بازی می کنند و باید بفهمیم تبلیغات دروغ چیست. علیه نظام و ملت ایران ساخته می شود.

تردید در کار کارکنان دولت یکی از اقدامات قیام 88 است.

وی با بیان اینکه سیاست غرب یک نتیجه سکولار است، گفت: اولین اقداماتی که در حوادث انتخابات 88 برداشته شد زیر سوال بردن کار مسئولان، شورای نگهبان، وزارت کشور بود که به گفته مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری. بسیار مضر است و دشمن از ما می خواهد که نسبت به یکدیگر شک و افکار منفی داشته باشیم.

مولوی شاهیکی با تاکید بر اینکه در شرایط قیام کار دشوارتر و تشخیص آن بسیار سخت است، گفت: خداوند متعال همیشه حجت را تمام می کند و ائمه و اهل بیت علیهم السلام برای اتمام حجت برای ما آمدند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج گفت: اهمیت اغتشاشات این است که عده ای به ظاهر دوست و دشمن داخلی دشمن وارد میدان می شوند و این افراد فضا را غبارروبی می کنند و در این فضا دشمن چهره خود را پنهان می کند و ضربه می زند. در فضای ناآرامی کسانی را می بینید که با زبان و عمل خود اسلام و نظام جمهوری اسلامی را زیر پا می گذارند.

عظمت ملت ایران در حماسه 18 دی به جهانیان نشان داده شد

وی با اشاره به اینکه زمانی که این پدیده در جامعه ظاهر شد یکی از خواص مورد انتظار تعیین مرز و محدوده بود، ادامه داد: مهمترین هدف حوادث قیام بعد از انتخابات 88 تفرقه انداختن مردم بود اما آنها کسانی بودند که ایستادند. در مقابل عظمت ملت ایران در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات هم شکست خوردند، جزو آن ملت نیستند.

مولوی شاهیکی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، قدرت های غربی، منافقین و شیطان پرستان از شورشیان دفاع می کنند، گفت: نتیجه این اقدامات اتحاد ملت ایران بود و این اتحاد آنها را ناامید می کند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج تاکید کرد: ملت بزرگ ایران در 18 دی چنان عظمتی از خود نشان دادند که همه دنیا را کور کرد و ما نیز باید در این زمینه توجه خود را جمع کنیم و این برای دشمن مهم است. بدانید که با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران پیروز، مقتدرتر و مقتدرتر خواهد شد.

قیام 9 ژانویه; نماد عزت و استقلال ایران اسلامی است

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه حضور عاشورا در راهپیمایی و قیام 20 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود، گفت: ایستادند و با صدای بلند گفتند که اگر دشمن با دین آنها مخالفت کند با کل دنیای شما مخالفت خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه ادامه داد: 18 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ما به نام روز بصیرت، روز خدا شد و در چنین روز تاریخی، ملت همواره حماسه دیگری آفرید. در ایران و دشمنان ناامید.

وی با اشاره به اینکه 18 دی ماه روز پیروزی سربازان الهی بر سربازان شیطان است، گفت: 20 دی ماه روز قیام ملت ایران و روز آشکار شدن خشم ملت ایران از مردم ایران است. توهین و توهین برخی مزدوران غافل از سوی بیگانگان و در واقع این روز روز نه گفتن مردم ایران به سران اغتشاشگران و آری گفتن به نظام اسلامی بود.

دشمنان آرزوی نفوذ در دل مردم ایران را دفن خواهند کرد

مولوی چاهانی با تاکید بر اینکه در آن روز مردم به سوی دشمنان نظام و انقلاب تیراندازی کردند و پیکر شورشیان را بر زمین پشت نامبارک له کردند، گفت: در 18 دی ماه مردم مسلمان ایران اعم از شیعه، سنی، پیر و جوان، زن، مردم و غیره کشور را با حضور خود در تمامی شهرها بیمه کردند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کلا گنجه منطقه رامشک گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و خون شهدا پایه های انقلاب را مستحکم کرده و دشمنان نمی توانند راهگشا باشند. کوچکترین سوراخ در دل مردم ایران رخنه می کند و آن آرزو را به گور می برند.

وی گفت: ما مسلمانان، شیعه و سنی با نظام خود هستیم.

مولوی چاهانی خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنم قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانند و اجازه ندهیم دشمن برای ما برنامه‌ریزی کند و ما می‌توانیم مشکل خود را حل کنیم و مهاجران دشمن بدانند که هرگز نباید به وطن حمله و هتک حرمت کنید. جرأت کنید، همانطور که در 9 دی نشان دادیم، اقتدار ایران اسلامی را در حضور مردم نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید