پیاده روی اربعین فرصتی برای معرفی امام حسین (ع) به جهانیان است/ دشمنان به دنبال تحریف عظمت و تأثیر حماسه جهانی اربعین هستند.


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1895975

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد عتبات آموزش عالی آذربایجان غربی:

رئیس کمیته فرهنگ و آموزش ستاد عالی مقام معظم رهبری آذربایجان غربی گفت: پیاده روی عظیم اربعین رسانه ای است و یکی از اهداف و برنامه های اصلی دشمنان جلوگیری از حرکت عظیم اربعین و حضور مردم با هر خطری است. یک بهانه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اسد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز با اشاره به اینکه پیاده روی بزرگ اربعین است، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین وسیله ای برای معرفی امام حسین (ع) به جهانیان است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد آموزش عالی آذربایجان غربی افزود: همه ما وظیفه داریم ابتدا امام حسین (ع) را بشناسیم و امام حسین (ع) و مکتب عاشورا را به جهانیان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ این اتفاق به انحاء مختلف رخ داده است، گفت: اکنون نیز بهترین کار برای معرفی امام حسین (ع) و مکتب ایشان به جهانیان پیاده روی اربعین است.

میرزایی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد تحریف عظمت و تاثیر حماسه جهانی اربعین هستند، تصریح کرد: یکی از اهداف و برنامه های اصلی دشمنان توقف حرکت عظیم اربعین و حضور مردم به هر بهانه ای است.

این کارشناس مسائل دینی گفت: اختلاف افکنی یکی از دسیسه های دشمنان و منافقان است و لازم است مردم و نمازگزاران در این عرصه هوشیار باشند و توطئه دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید