پیاده روی پیاده روی اربعین توسط خانواده های سمنانی


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897305

این امر به همت ستاد اربعین شهرستان سمنان انجام می شود.

یکی از اعضای ستاد اربعین شهرستان سمنان گفت: برپایی موکب ها و تعزیه های خانوادگی به دنبال جلب مشارکت هموطنانی است که امسال نتوانسته اند در حرکت عظیم پیاده روی اربعین شرکت کنند، به طوری که در این راه. آنها را می توان در این حرکت بزرگ همراه و شریک دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم مشیری از اعضای ستاد اربعین شهرستان سمنان در گفتگو با مرات ضمن تشریح برنامه های موکب و اقامه نماز خانواده اظهار داشت: طرح نمایش اربعین در دو قالب موکب و دعای خانواده به دنبال جذب مردم است. مشارکت هموطنانی که امسال موفق به پیوستن به این نهضت شدند، در راهپیمایی اربعین شرکت نکردند تا خود را در این حرکت بزرگ همراه و شریک ببینند و اربعین شوند.

این عضو ستاد اربعین شهرستان سمنان با بیان اینکه تاکنون 15 خانوار از این شهرستان در این طرح ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: در این طرح نیز 15 خانوار ثبت نام کرده اند. وی گفت: با توجه به اینکه امسال تعداد زیادی از موکب های استان سمنان برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) اعزام شده اند و تعداد موکب های مستقر در استان و به ویژه شهرستان سمنان کاهش یافته، مقرر شد از ظرفیت مشارکت خانواده های علاقه مند به خدمت در قالب کمک خانواده استفاده شود.

وی افزود: با هماهنگی ستاد اربعین در شهرستان سمنان، تمهیدات لازم برای حضور خانواده های داوطلب در قالب موکب های خانوادگی در مسیر پیاده روی شهر سمنان، در زمینه اعزام، برپایی چادر اندیشیده شده است. و امکانات لازم برای راه اندازی خانواده ها.

مشیری با بیان اینکه برنامه دعای خانواده از اربعین حسینی آغاز شده و تا شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت. وی گفت: خانواده های علاقه مند می توانند با ثبت درخواست خود در سایت Msagheb.ir در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید