حرکت راهپیمایی اربعین خود زمینه ساز ظهور منجی است/ رسانه های خارجی به دنبال سانسور اخبار پیاده روی اربعین هستند.


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896218

حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: حرکت پرشور و خودجوش مردم در اربعین حسینی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی شهر سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به حرکت پرشور و خودجوش مردمی. در اربعین حسینی فرمود: این گونه حرکتها زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و درک و شناخت قیام امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: امام حسین(ع) با اهدای خون خود مانع از فراموشی دین مبین اسلام شدند و علمای دین در کتاب های بسیاری بر شناخت نهضت عاشورا تاکید کردند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به تجمع بیش از 20 میلیونی مردم در اربعین حسینی تصریح کرد: این اجتماع بزرگترین اجتماع جهان است و به همین دلیل دشمنان در رسانه های خود به دنبال سانسور اخبار و محدودسازی این حرکت عظیم هستند.

حجت الاسلام مطیعی گفت: اربعین التماس بین المللی برای ظهور منجی و حضور بازماندگان در راهپیمایی اربعین است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه شناور شهید سلیمانی اولین شناور رسمی جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان آخرین ناو جنگی ساخت ایران از نظر طراحی، تنوع و کمیت خط شکن مشخصی است. از تجهیزات و تسلیحات

وی همچنین تاکید کرد: اجلاس مجمع جهانی اهل بیت با حضور رهبر انقلاب برگزار شد و ایشان در این جلسه بر وجود نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

حجت سلام مطیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاب آوری را ویژگی اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر همه هجمه ها و تحریم های دشمن، وجود الگوهای فرهنگی شیعه، علوی و فرهنگ فاطمی و عاشورایی و حضور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رموز پایداری جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید