نقش آیت الله علوی گرگانی در دفاع از ارزش های اسلامی بی نظیر است/ تفکر و اعتقاد مهدوی به ظهور منجی عالم بشریت راه رسیدن به بلوغ فکری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی، سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق کلاس درس اخلاق استانداری مرکزی گفت: ارکان سمینارها و از دست دادن آنها بسیار ناراحت کننده است.

دری نجف آبادی گفت: آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از یاران باوفای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و از یاران نظام اسلامی بودند و برای جامعه اسلامی و امت اسلامی ارزش داشتند.

وی ادامه داد: خدمات برجسته و چشمگیر آیت الله علوی گرگانی در خلق اندیشه های دینی و تألیف کتب مؤثر در عرصه تبلیغ و تبیین و آموزش طلاب ممتاز برای ایفای نقش در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی قابل مقایسه نیست.

امام جمعه اراک افزود: تقارن نوروز در سال جدید با ایام نورانی میلاد حضرت مهدی (عج) قطعا منشأ خیرات و برکات فراوانی خواهد بود و میلاد منجی عالم بشریت است. یادآور عظمت و اقتدار اسلام ناب محمدی و پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

دری نجف آبادی گفت: ولادت حضرت مهدی (عج) اوج آرمان های والای همه اولیای خداست و فرا رسیدن ماه شعبان فرصت مناسبی برای ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت و آماده سازی جامعه اسلامی برای ظهور است. منجی بشریت باید با رویکرد آماده سازی جامعه برای ظهور باشند.

وی ادامه داد: بلوغ عقلانی، ایمانی، قرآنی و عدالت خواهی بشر یک ضرورت است و تفکر و ایمان مهدوی به ظهور منجی عالم بشریت راه رسیدن به آن بلوغ است. “

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رفتار و عملکرد جامعه اسلامی در همه اقشار باید مبتنی بر اخلاق و عدالت اسلامی باشد و حرکت به سوی ظهور منجی عالم بشریت قله کمال و عزت است. شادی و غرور.انسانیت.حرکت.

دری نجف آبادی گفت: مبارزه با زور، ظلم و فساد به سمت تثبیت ظهور حضرت مهدی (عج) پیش می رود و بشریت تنها با فرهنگ مهدویت، علویان و فاطمیون می تواند از دروازه های سخت عبور کرده و رو به جلو باشد.

امام جمعه اراک گفت: اعتقاد به وجود امام زمان (عج) عین عقلانیت است و پیشرفت جامعه بشری و تکمیل ایمان، تقوا و برقراری عدالت در گرو ایمان به منجی است. از دنیای انسانی

وی با اشاره به اینکه با ظهور منجی عالم بشریت، بشریت از نظر علم، تقوا، عدالت و اخلاق سرشار می شود، گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) قله حکمت الهی است و باید حرکت کند. با اراده، عزم راسخ و عقلانیت در این مسیر کرد.

امام جمعه اراک گفت: مبارزه با فساد، فسق، بی تعینی و بی عدالتی همانند حرکت به سوی ظهور منجی عالم بشریت است و رهبران جامعه اسلامی باید با سیر و سلوک خود در این مسیر نورانی حرکت کنند. و انجام. مسئولیت ها.”

دری نجف آبادی افزود: هدف همه انبیا، اولیای خدا و موعود همه ادیان الهی، ظهور منجی عالم بشریت است و امروز ایمان به ظهور، آگاهی از تهدیدها، انحرافات و تحریفات یکی از مهمترین آنهاست. مهم. وظایف حساس به وجود می آیند.”

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و انگلیسی ها به دنبال ایجاد قیام و اختلاف بین جوامع اسلامی هستند و در این راستا از هر روشی استفاده می کنند که امروز تلفیق جنگ و جنگ نرم را در دستور کار قرار داده و تبیین های جهادی را موثر می دانند و می توانند توطئه ها را خنثی کنند. و همه باید به سمت تحقق جهاد تبیین حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید