حضرت زینب علیها السلام ستون خیمه پایداری است / حرکت در راه صبر و استقامت این بانوی بزرگ منجی امت اسلامی خواهد بود.


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809115

حجت الاسلام محمد حجتی گفت: حضرت زینب(س) به عنوان ستون خیمه پایداری معرفی شد و گفت: حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا بار سنگین پرچم ولایت را به دوش کشیدند و پیامدهای این حرکت عظیم امروز نیز ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، حضرت زینب(س) را ستون خیمه پایداری معرفی کرد و گفت: حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا بار سنگین پرچم ولایت را بر دوش کشید و آثار این حرکت بزرگ امروز نیز ادامه دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا نشان داد که حوادث را به درستی مدیریت کرد و به کاروان ها روحیه داد.

وی تبیین سیره حضرت زینب(سلام الله علیها) را برای جوانان ضروری می داند و خاطرنشان کرد: امروز به جوانان نیاز است که مانند حضرت زینب(سلام الله علیها) به جوانان آموزش داده شود که زندگی خود را بر مبنای عقلانیت قرار دهند. که بتوانند بر مشکلات غلبه کنند.

حجت الاسلام حجتی گفت: این بانوی بزرگوار اسلام با شجاعت و صلابت موفق به تبلیغ و تبیین اهداف قیام عاشورا شد و از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی ادامه داد: در این شرایط بدون شک نهضت صبر و استقامت حضرت زینب (سلام الله علیها) منجی امت اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام خجتی گفت: فصاحت، بلاغت و بصیرت در امور سیاسی از دیگر شاخصه های مهم حضرت زینب(س) بود که امروز فارغ از جنسیت باید آنها را در بشقاب زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید