کار سخت پرستاری مستلزم استقامت، صبر و استقامت است


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913979

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: تیم پرستاری به حق کار سختی دارد و کار آنها مستلزم استقامت، صبر و مقاومت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نیکونام ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گروه پرستاری به حق کار سختی دارد و کار آنها مستلزم استقامت، صبر و مقاومت است.


و افزود: در حالی که پرستاری نیازمند ظرافت های هنری و عشق به کار است.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسالت سخت کوشی پرستاران برای پرستاران آسان است زیرا پیرو بانویی هستند که سخت ترین و مرگبارترین حوادث دنیا را دیده، صبورانه تلاش کرده و با عشق به رسالت خود عمل کرده است.


نکونام با اشاره به اینکه زنده ماندن واقعه کربلا مدیون وجود حضرت زینب(س) بود، گفت: جامعه ای که در برابر ظالم خاموش و منفعل باشد چوبش را می خورد مانند حادثه داعش که در کشورهایی مانند عراق و سوریه رخ داد. .


وی خاطرنشان کرد: ما همه جنایاتی را که داعش نشان داده است دیده ایم و اگر افرادی مانند شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی (ع) نبودند شاید این افراد وارد ایران می شدند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز جامعه ایران باید با پیروی از عاشورای حسینی (ع) از آرمان های اسلامی پاسداری کند.


نکونام تاکید کرد: باید از کسانی که در حوادث اخیر و دیگر اتفاقات جامعه رفتار انفعالی دارند بپرسیم به امام راحل چه پاسخی خواهید داد؟


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید