زائران حسینی در پیاده روی اربعین وحدت را به جهانیان نشان می دهند


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897681

حجت الاسلام حسینی گفت: نمازگزاران حسینی در زیارت اربعین وحدت و اتحاد مسلمانان را به رخ جهانیان می کشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پیاده روی بزرگ اربعین یک پدیده بی نظیر در تاریخ است که چندین میلیون عاشق حسینی با ابتکار خود در این مراسم شرکت می کنند و وحدت را به نمایش می گذارند.

وی افزود: برگزاری این مراسم و این حضور بی نظیر در واقع کار خداست که بسیاری از مردم به عشق امام حسین (ع) به این سفر می روند چرا که اگر همه دولت ها دور هم جمع شوند هرگز نمی توانند چنین چیزی را جمع کنند. جمعیت

امام جمعه بروجر با اشاره به آثار پیاده روی اربعین گفت: در مسیر این سفر معنوی نه رفتار زشتی شنیده می شود و نه گفتار زشت، نه فحاشی، نه دعوا، نه گناه و همه چیز. که دیده می شود سرشار از مهربانی و خوبی است که انسان را به یاد اهل آسمان می اندازد.

حجت الاسلام حسینی گفت: زائرانی که در این مراسم شرکت می کنند عبادات خاصی انجام می دهند، ذکر خدا و زمزمه صلوات همیشه بر زبانشان جاری است و احساس می شود در هاله ای از نور و همچنین یک هاله نورانی هستند. فراوانی نعمت های مادی برای دریافت. زائران اربعین هستند و هرکسی به هر شکلی که می تواند از زائران پذیرایی می کند.

وی این مراسم را مقدمه ای برای ظهور اعلام کرد و گفت: دشمنان از این جماعت می ترسند و مدام در حال دسیسه و دسیسه هستند اما عاشقان حسینی بدون توجه به دروغ های دشمن با جان و دل در مسیر راه می روند. اربعین. و هر ساله شاهد ورود علاقه مندان زیادی به این سفر هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید