پیاده روی حسینی به سوی اربعین جلوه ای از وحدت امت اسلامی بود


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897390

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عظمت و حقیقت راهپیمایی اربعین در هیچ رسانه ای قابل توصیف نیست، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی جلوه ای از وحدت امت اسلامی با محوریت سیدالشهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام رضا حیدریان صبح امروز در مراسم عزاداری اربعین در حسینیه شهدای مدافع حرم فاطمه الزهرا(س) بابل، پیاده روی اربعین را جلوه ای از وحدت امت اسلامی دانست. با محوریت شهدا گفت: پیاده روی اربعین سرشار از شور و شعور است. هدف جذب مردم از گویش ها، رنگ ها و نژادهای مختلف است که در آخرالزمان گرد شهدا جمع می شوند.

وی افزود: در پیاده روی اربعین حسین اقوام و ملیت های مختلف با هم به سمت حرم سیدالشهدا پیاده روی می کنند تا رزمایش انقلاب و عدالت خواهی همه جانبه جهانی حضرت حجت باشد. خاصه ها برای گسترش توحید و عدالت تلاش می کنند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه، راهپیمایی عظیم اربعین را موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان دانست و گفت: اربعین حسینی معجزه بزرگ الهی در آخرالزمان است که نقشه و نقشه های خانه ما را که در آن می سوزد، بر هم می زند. سطح، اما آنها در داخل جعلی هستند.

وی ادامه داد: خدمت در راهپیمایی های اربعین در واقع فتح و پیروزی نهضت مقاومت اسلامی است که می تواند پایه های استکبار و نفاق جهانی را در هم بشکند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

حیدریان با اشاره به عبارتی از کلام امام راحل که انقلاب اسلامی را آمدن آینده دانستند گفت: فجر انقلاب اسلامی وجود حضرت حجت است و ما می توانیم این را هدف خود در پیاده روی اربعین قرار دهیم. بیعت با شهدا تا رسیدن به امام زمان».

وی خاطرنشان کرد: محبت حضرت سیدالشهدا زیر شعاع و ذیل محبت خداست و وجود عظمت حضرت ولی عصر با عشق سیدالشهدا در دل تک تک ما جا افتاده بود. .

این استاد دانشگاه با بیان اینکه عظمت و حقیقت راهپیمایی اربعین در هیچ رسانه ای به طور کامل قابل توصیف نیست، اظهار داشت: قاب ها و تصاویر رسانه ای برای توصیف اربعین حسینی کوچکتر از آن است زیرا این موج غرش و جاذبه عظیم مغناطیسی را نمی توان به طور کامل تحلیل کرد. .

وی افزود: همه کسانی که به مراسم اربعین حسینی آمدند مطمئن باشند سیدالشهدا او را در آغوش پر مهر خود در آغوش گرفته است و از این پس باید با امام حسین عهد ببندیم تا مسیر زندگی در سیره حسینی بیشتر شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید