پیاده روی اربعین حسینی تیری به سوی دشمنان است


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895738

یک کارشناس امور فرهنگی گفت: رفتن به کربلای معلی اجر مادی و معنوی زیادی به همراه دارد و تیری به سوی دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام حبیب بابایی کارشناس فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به افزایش تردد زائران حسینی در مرزهای منتهی به عراق اظهار داشت: تجمع مردم در راستای زیارت حرم مطهر حسینی. امام حسین سلام بر خاک بسیار ارزشمند است زیرا رفتن به کربلا ثواب مادی و معنوی است، زیاد است و هدفش دشمنان است.

وی افزود: خوشبختانه فرهنگ اربعین از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، البته توسعه فرهنگی از دیگر اهداف پیاده روی حسینی در اربعین است و باید پیام این پیاده روی را به گوش جهانیان برسانیم.

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر اینکه تنها «عشق» امت اسلامی را با پای پیاده به سمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حرکت داد، تصریح کرد: حضور باشکوه و کم نظیر مردمی که با شور و شوق از پیر و جوان، کودک، زن و… و مردان به سوی حرم امام حسین علیه السلام می شتابند و بدن های دشمنان را به لرزه در می آورند.

بابایی با بیان اینکه نظریه پردازان غربی به دنبال نفی دین در دنیا هستند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد و همین جلسات اربعین به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون دشمنان با تمام توان حمله فرهنگی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده اند، یادآور شد: تجمع خودجوش و انقلابی مردم جهان در راهپیمایی به سمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، نشان می دهد که تیر دشمن به صخره اصابت کرده و به دلیل صرف هزینه های هنگفت نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید