تلاش واهی صهیونیست ها و رسانه های آمریکایی برای منفی جلوه دادن پیاده روی اربعین


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897360

حسن هانی زاده گفت: مستکبران به ویژه رسانه های معاند سعی کرده اند با اتهامات و اغراق بخشی از اتفاقات این مسیر را تحت الشعاع قرار دهند و در این راستا رسانه های صهیونیستی، آمریکایی و برخی رژیم های مرتجع تمام تلاش خود را می کنند. «آنها از خودشان استفاده کرده اند تا این مراسم را منفی جلوه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن خانی زاده در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک کنگره عظیم جهانی با رویکردهای کاملا مردمی است، گفت: این پیاده روی برای مستکبران زنگ خطر است.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: در این پیاده روی شاهد حضور نزدیک به بیست میلیون زائر در حرم سیدالشهداء علیه السلام در شهر کوچکی مانند کربلا هستیم که یک معجزه است. زیرا با توجه به شرایط ناپایدار امنیتی عراق، بدون هیچ گونه حادثه امنیتی، می توان این را الگویی تعریف شده و قابل قبول برای همدلی و وحدت جهان اسلام دانست.

وی با بیان اینکه در این راهپیمایی شاهد این هستیم که همه نهادهای ایران و عراق تمام امکانات خود را برای برگزاری چنین مراسم باشکوهی بسیج کرده اند، اظهار داشت: اما نیروهای استکباری و به ویژه رسانه های معاند تلاش کردند تا اتهامات را مطرح کنند و برخی از مردم را تحت الشعاع قرار دهند. اتفاقات این مسیر و در این راستا رسانه های صهیونیستی، آمریکایی و برخی رژیم های مرتجع از تمام امکانات خود برای منفی جلوه دادن این مراسم استفاده کرده اند.

خانی زاده تصریح کرد: تا کنون این مراسم به خوبی برگزار شد و همه دستگاه ها خالصانه به خدمتگزاران امام حسین علیه السلام پرداختند و البته کمبودهایی نیز وجود داشت زیرا دولت عراق آمادگی لازم را برای برگزاری چنین کنگره عظیم جهانی نداشت. اما مردم و نهادهای مردمی توانستند مقدمات اربعین را سامان دهند و این امر یک پیروزی تاریخی برای ملت ایران و عراق محسوب می شود.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: به همین دلیل رسانه های مرتبط با لابی های صهیونیستی و آمریکایی سعی در سانسور این رویداد باشکوه و بزرگنمایی حوادث حاشیه ای دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید