سفیر رژیم صهیونیستی برای وارونه جلوه دادن واقعیت ها تلاش می کند

اگرچه میزان تجاوزات رژیم به فلسطینیان و مسجدالاقصی برای کسی مشخص نیست و زرادخانه هسته ای این رژیم بزرگترین تهدید در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) است، اما همچنان به سیاست ترس از نفوذ منطقه ای ادامه داده است. در ایران، ایران و حزب الله منطقه را بی ثبات می کنند.

سفیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی اساس و با وجود تصاویر متعدد و مستند از رفتار خشونت آمیز نظامیان این رژیم با مردم مظلوم فلسطین، با نمایش عکس و فیلم مدعی خشونت در سرزمین های اشغالی توسط گروهی از فلسطینی ها شد. و آنها را تروریست خواند و مدعی شد که نیروهای صهیونیستی خویشتن داری قابل توجهی از خود نشان داده اند!

سفیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به سربازان مسلح این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین از ترس دفاع از خود، «سنگ» را سلاحی در دست فلسطینی ها خواند که با آن به نیروهای امنیتی حمله می کنند.

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود مدعی شد که این رژیم تروریستی دموکراتیک است و با نشان دادن عکس ها مدعی شد این فلسطینی ها بودند که با پرتاب سنگ به مسجد الاقصی و جلوگیری از برگزاری نماز جمعه خشونت را آغاز کردند!
این مقام اسرائیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری با یادآوری عکس های منتشر شده با محتوای حمله نیروهای اسرائیلی به غیرنظامیان بیگناه فلسطینی گفت آیا انتظار دارد فلسطینی ها اشغال سرزمین خود را بپذیرند؟ او مدعی شد که ما اشغالگر نیستیم، اینجا سرزمین اجداد ماست!

این مقام صهیونیستی با بیان اینکه هزاران فلسطینی هر جمعه برای اقامه نماز به مسجد الاقصی می آیند، در بیانیه ای مضحک گفت که نیروهای صهیونیستی نظم را حفظ می کنند و گفت: ما در تلاش هستیم تا امنیت … امنیت “سازمان های تروریستی” را تضمین کنیم. .

این خبرنگار پس از اتهام توهین به سفیر رژیم صهیونیستی در نشستی خبری با فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد این موضوع را مطرح کرد و گفت وقتی از سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درباره اشغال سرزمین های فلسطین سوال کردم، سفیر به این رژیم توهین کرد.

معاون سخنگوی سازمان ملل در پاسخ گفت: ما از همه سفرا می خواهیم که با خبرنگاران محترمانه رفتار کنند.

مجید تهط روانچی، سفیر ایران و نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز در واکنش به اتهامات بی اساس رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: نماینده رژیم اسرائیل مجدداً ادعاهای نادرستی از جمله توسل به دروغ را علیه کشورم مطرح کرده است. و سوء استفاده از تریبون شورای امنیت کاملا مردود است.

ته روانچی گفت: این ادعاهای بی اساس تنها با هدف انحراف توجه از تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل به فلسطین و کشورهای منطقه صورت گرفته است. این اقدامی بیهوده است زیرا جامعه جهانی از دروغ و فریب اسرائیل آگاه است.

واسیلی نیبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز از برنامه های رژیم صهیونیستی برای استقرار خود در جولان اشغالی سوریه انتقاد کرده و گفته است که طرح های اسرائیل برای استقرار در جولان اشغالی سوریه، ثبات در منطقه را تضعیف می کند.

بسام صباح، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نیز گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر حملات مکرر رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک فلسطین، این رژیم را به ادامه نقض قوانین بین المللی تشویق می کند.

وی دلیل این سکوت را حملات و جنایات مکرر اسرائیل برای تشویق این رژیم به نقض قوانین بین‌المللی دانست و گفت: سکوت جامعه جهانی و حمایت آمریکا از این رژیم واقعیت‌های تاریخی را تغییر نمی‌دهد و فلسطینی‌ها را مجبور به چشم پوشی از حقوق مسلم خود نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید