حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست / تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن واقعیت ها


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907901

معاون امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور:

سردار رحیمی وظیفه همگان را حفظ دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: دشمن باید حقایق را وارونه نشان دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار رسول رحیمی ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل استان لرستان اظهار داشت: موارد مطرح شده برای توجه بیشتر است، پدافند غیرعامل پدافند بدون سلاح است و ماموریت آن پیشگیری است، اگر در این مباحث دقت کنیم و کار شود. جذب نمی شود چرا و اتفاقاتی نمی افتد که این موضوعات ممکن است در دست ساخت باشد یا موضوعات سایبری و موارد دیگر.

وی افزود: پیگیری ها در سازمان پدافند غیرعامل انجام شد و امسال ردیف بودجه ای برای این منظور تعیین شد که هر واحد باید هزینه کند که بیشتر اعتبار خوبی در استان است و همچنین اعتباری وجود دارد که اگر هزینه نشود شکست محسوب می شود.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در استان ها مشکلات دفاعی مشروع داریم، برای هر استان طرح جامعی تهیه شده است و لرستان یکی از استان های پیشرو است که طرح آن توسط ناظران پیگیری شد و این شد. دو سال پیش فاش شد این طرح یک سند راهبردی متعلق به استان است که تمامی مراکز استان را در بر می گیرد و از زمان رونمایی از این طرح تاکنون برنامه ها مورد استفاده قرار گرفته است.

سردار رحیمی تصریح کرد: یکی از ماموریت های ما مردم است و یکی از وظایفی که رهبری بر عهده همه ما گذاشتند این بود که به این مشکل رسیدگی نشده و این اتفاقات رخ داده نتیجه عدم توجه است. در واقع تبیین جهاد به معنای شناخت دشمن و شناخت هدف دشمن است. اگر دشمن شناخته شود آماده می شویم. دشمن تمام تلاش خود را کرد تا فشار بیشتری به مردم وارد کند و آن فشار را به وسط خیابان آورد و اتفاقاتی افتاد و این یک جنگ چند لایه را شروع کرد.

وی با بیان اینکه وارونه جلوه دادن واقعیت ها هدف دشمن است، گفت: وقتی دشمن عملیات سایبری مثلاً در بحث سوخت انجام می دهد، ناراضی کردن مردم است که پنهان کردن جبهه های امیدوارکننده از دیگر اهداف دشمن است. و در ایام کرونا با تعطیلی مدارس، بچه ها از فضای مجازی بسیار استفاده کردند و دشمن از این فرصت استفاده کرد و حقایق را وارونه نشان داد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد: در این سال‌ها به دستاوردهای زیادی رسیده‌ایم، اما دشمن ایران هراسی و عملیات روانی، جنگ رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و تلاش می‌کنند از این موضوع استفاده کنند. فضا برای فضای روانی، اما وظیفه ما حفظ دستاوردهای انقلاب است.

سردار رحیمی گفت: تخریب شخصیت ها، پرورش اختلافات مذهبی و قومیتی از دیگر دسیسه های دشمن است در حالی که اقوام مختلف در کشور زندگی می کنند و خوبی در همه دیده می شود و به دنبال ایجاد آن اختلاف هستند و ما داریم. یک تعهد اجازه دهید توضیح دهیم

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی ماست، از این رو ترویج سبک زندگی اسلامی و دوری از سبک زندگی غربی، سرکوب هویت و جنگ سایبری یکی از مهم ترین جنگ های نرمی است که آغاز شده است، امروز دشمن دشمن را تحریم کرده است. داروی بیماران مبتلا به پروانه و بدون رحم، تخریب هدفمند هویت اسلامی و برهم زدن وحدت ملی از دیگر اهداف دشمن است.

معاون امور استان های سازمان پدافند کشور که خط قرمزی در سازمان پدافند نیست، یگان های دفاعی و حفظ تداوم زیرساخت های استان را ارائه دهنده خدمات به مردم برشمرد و افزود: اینها یکی از اساسی ترین راهبردهای سازمان است. ، دشمن هر طور می خواهد. ضربه و بهترین راه برای جلوگیری از آن پدافند غیرعامل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید