مهسا امینی; نام رمز مرده سیاسی برای تولد دوباره / مخالفان به دنبال کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای اخیر ایران هستند


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898505

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی گفت:

حسین جلالی گفت: هر وقت جمهوری اسلامی ایران به پیروزی های بزرگی دست پیدا می کند، مخالفان نظام دست به چنین اقداماتی می زنند که البته مردگان سیاسی هستند که با تنفس مصنوعی به جامعه می آیند. اما این مردگان سیاسی دیگر شاخ رنگارنگ نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با تسلیت درگذشت مهسا امینی گفت: این حادثه موضوعی است که مراحل قانونی خود را طی می کند و هر از چند گاهی به اطلاع مردم و خانواده آن مرحوم می رسد. در این صورت سیستم چیزی را پنهان نمی کند و گزارش را شفاف و صادقانه ارائه می کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: اولویت اول کشور ما عفت عمومی و عفت عمومی است و با عفت عمومی و عفت عمومی حساسیت بیدار می شود که دلسوزان از سر دلسوزی به دنبال این امر هستند. اما مخالفان و منافقین مریم رجوی، یاغیان و انگلیس، آمریکا و اسرائیل به دنبال کاهش عفت و عفت عمومی بودند.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با بیان اینکه از هجمه های اخیر می توان فهمید که معاندان نظام به دنبال تضعیف عفت و عفت عمومی هستند، گفت: مشکل دیگر موج سواری عده ای است که در ظاهر به دنبال دلسوزی هستند اما واقعا به دنبال انتقام گرفتن از نظام هستند.

وی افزود: گرچه مرگ یک زن در کشور خانواده و مردم او را به شدت متاثر کرده است. اما موضوع این نیست، مریم رجوی واعظ تروریستی که 17000 نفر از هموطنان ما و همچنین تجزیه طلبان، کمونیست ها، دموکرات ها، بی بی سی، شورشیان و شورشیان را به قتل رساند، امروز یک جبهه متحد علیه نظام اسلامی است. دریافته اند که این اقدام نه از سر دلسوزی بلکه از سر انتقام از نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به مطلب فوق گفت: اگر معاندان نظام اطلاعیه دادند دور هم جمع شوند و اگر می خواهند قیامی شبیه قیام 88 با نام مهسا امینی ایجاد کنند. به عنوان کلید، این محکوم است و نظام آن را تحمل نخواهد کرد.”


مثلث شوم دسیسه این بار هم راه به جایی نخواهد برد

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه می بینیم که معاندان و معاندان نظام همه با خانم امینی همدردی کردند و متاسفانه اصلاح طلبان مدافع آنها شدند و مثلث شومی برای مقابله با نظام ایجاد شد. که یک ضلع آن مریم رجوی است، ضلع دیگر آن آمریکا، انگلیس و اسرائیل و ضلع سوم محمد خاتمی و یاغیان، البته این مثلث راه به جایی نخواهد برد.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تصریح کرد: این تجمعات منجر به شناسایی عده ای می شود که به هر حال باید هر بار به عنوان مبارز و مخالف ظاهر شوند که این بار با رمز مهسا امینی حاضر می شوند و مشکل را حل می کنند. مشکل مشکل


مردگان سیاسی با اسم رمز مهسا امینی به دنبال تولدی دوباره هستند

وی تاکید کرد: هرگاه جمهوری اسلامی ایران به پیروزی های بزرگی دست پیدا می کند، مخالفان نظام دست به چنین اقداماتی می زنند که البته مردگان سیاسی هستند که با تنفس مصنوعی به جامعه می آیند. اما این مردگان سیاسی دیگر شاخ رنگارنگ نخواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به پیروزی های بزرگی دست یافت. مراسم عظیم اربعین، عضویت دائم و رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای و فتح بازار جهانی 4 میلیاردی، حضور مقتدرانه رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و… اقدامات مخالفان نظام برای کاهش پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حال گسترش نور درخشان خود است و مخالفان و مخالفان نظام می خواهند چراغ نظام و ولایت را خاموش کنند که هرگز نمی توانند این کار را انجام دهند. و خداوند حافظ و پشتیبان نظام است .

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی بیان کرد: اگرچه بحث خانم امینی باید از این موضوع جدا شود اما دیگران می خواهند از این رمز علیه نظام استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: جنبش احتکار و شورشی برای تضعیف ما در جبهه های بین المللی، برجام، جام جهانی و… هدفشان تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی است و می خواهند پیروزی هایی را که به ما داده شده نادیده بگیرند و این اقداماتشان می خواهند جمهوری اسلامی را ضعیف نشان دهند. اما آنها به جایی نخواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید