بی اهمیت جلوه دادن تفاوت زن و مرد یکی از چالش های جدی در حوزه عفاف و حجاب است.

وی افزود: با نگاهی اجمالی به تاریخچه حجاب می توان فهمید که حجاب یکی از موضوعات درگیری گفتمانی است و موافقان و مخالفان در سنگری در حال دعوا هستند که پشت سر آن اخبار فراوان است.

عضو هیأت علمی دانشکده زنان و خانواده ادامه داد: پژوهش های عمیق تر در حوزه حجاب زوایای آن را روشن می کند، به عنوان مثال در یک بازه زمانی مشخص، پژوهشگران حوزه فلسفه و سایر رشته ها پروژه را کلید می زنند. جهان را تغییر داد و علیه نظم طبیعی جهان قیام کرد.


تئوری پروژه تغییر جهان هنوز در دانشگاه های سراسر جهان مورد بررسی قرار می گیرد

علاسوند بیان کرد: از 400 سال گذشته تا به امروز، افکار افرادی که پروژه تغییر جهان را آغاز کردند، هنوز در دانشگاه های سراسر جهان بررسی می شود. این افراد معتقدند که قبل از آنها تاریکی محض بود و نتیجه پروژه را آن چیزی که امروز در زمینه های فرهنگی، اخلاقی، دینی و دینی می بینیم، پیش بینی نمی کردند.


f36d11fe c914 4694 af1d a2ca781a7a1c خبر خاکستری

وی بیان کرد: پس از گذشت سالیان مختلف اتفاقات عجیبی افتاد و از آن لحظه به بعد بحث تغییر تبدیل به یک پرسش مقدس شد و در کنار آن واژه مقدس دیگری به نام انتخاب ایجاد شد و فردگرایی شیرازی، عمده سیاسی جدید است. جریانات و آن اجتماعی شد.

این عضو هیئت علمی بانوان و خانواده تصریح کرد: امروزه برخی واژه انتخاب را به عنوان توجیه کار خود بیان می کنند. این مشکل در قلب تمام برنامه های ساخته شده در غرب برای بیش از 200 سال بوده است.

علاسوند تصریح کرد: یکی از چالش های مهم در بحث عفاف و حجاب که از دهه 60 کلید خورده کم اهمیت جلوه دادن تفاوت زن و مرد است.

وی با اشاره به جایگاه نظام آموزشی در دنیای غرب گفت: سرمایه گذاری کلی آن مربوط به حوزه آموزش است که از دهه 60 تاکنون سه مدل آموزشی را با جدیت دنبال کرده است.

عضو شورای سیاسی حوزه علمیه خواهران در پایان چالش همجنس گرایان را یکی از چالش های آینده دانست و یادآور شد: گاهی در این زمینه اخباری به گوش می رسد که زیر پوست است و برای مقابله با آن باید برنامه ریزی درستی انجام بدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید