ضرورت تشریح و تبیین ریشه های عفاف و حجاب/ عفاف و حجاب رابطه مستقیمی با آسیب های اجتماعی دارد.


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882557

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت؛

فرشته همتی گفت: نیاز امروز کشور اقناع است و باید ریشه عفاف و حجاب تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، فرشته همتی روز سه شنبه در نشست بانوان و دختران فاطمی که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حجاب یک موضوع اجتماعی و حق همه شهروندان برای داشتن جامعه ای سالم و به دور از هر گونه هرج و مرج است. با آرامش در جامعه حضور داشته باشید.

مسئول سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: امیدوارم بانوان جامعه اسلامی و ایران عزیزمان الگوی مبتنی بر آموزه های دینی و آموزه های قرآنی را در زندگی خود ایجاد کنند تا می توانند در عرصه های مختلف فرهنگی با تمام قوا و در امنیت و آرامش زندگی کنند.»، علمی، ورزشی و… و این مهم جز با الگوگیری از بانوان عالم حضرت زهرا(س) ممکن نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر امر به حجاب و عفاف به دلیل جهل و رنج انسان ها داده نمی شد، در این امر منافع و فواید بسیاری نهفته است که رعایت آنها افراد جامعه را به کمال و سعادت می رساند. و ترک آنها موجب سقوط می شود و زوال انسانیت از ارزش های انسانی و محرومیت از رسیدن به کمالات دنیوی و اخروی است.

همتی گفت: جدایی و دوری انسان از آموزه های دینی باعث می شود که فرد و خانواده و در نتیجه جامعه بشری دچار خسارات و در نتیجه نابودی و انحطاط بشر شود.

وی بیان کرد: شاید دلیل بسیاری از حجاب ها و فحاشی ها عدم آگاهی کافی نسبت به عفاف و حجاب باشد که متاسفانه مروجین و معتقدان به حجاب و عفاف، متدینین و متولیان فرهنگ در کمیت و کیفیت عرضه و ترویج این دو هستند. مهم عملکرد خوبی نداشته اند و از سوی دیگر جبهه مقابل با جدیت و جدیت برای ترویج و تبلیغ بی حجابی تلاش کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان حضرت نبی اکرم (ص) گفت: نیاز امروز کشور اقناع است و باید ریشه عفاف و حجاب تبیین شود.

عفاف و حجاب با آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم دارد و قطعاً عدم توجه به عفاف و حجاب موجب افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید